Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '09

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Saçlar için mucize reçete

Saçlar için mucize reçete
 

Saç derisindeki kuruluk,

Boyanmaktan aşırı yıpranmış saçlar,

Kepek problemi,

Saç dökülmesi,

Cansızlık…

Tüm bu problemlere ve daha birçok problemine iyi gelen muhteşem bir reçetem var. Bu reçete çok gizli eczacı bir arkadaşım hazırlıyor. Sizde herhangi bir eczaneye gittiğinizde içindekiler kısmını gösterdiğinizde hazırlayabilirler. Kullanılacak malzemeler yerli olursa daha uyguna eğer ithal malzeme kullanırlarsa daha pahalıya mal olabiliyor. İÇİNDEKİLER:

2 ADET OTACI ŞAMPUANI(BİTKİSEL ÖZELLİKLİ HERHANGİ BİR ŞAMPUANDA OLABİLİR)

2 ADET BEPANTHENE AMPUL

2 ADET EPHİNEL[EVİT]

1 ADET PREDNOL L AMPUL

BEMİXC AMPUL

BADEM YAĞI 20 MG

Kullanımı: Saçlarınızı önce her zaman kullandığınız şampuanla yıkıyorsunuz. Daha sonra bu şampuandan 2 fındık büyüklüğünde (ya da saçınızın yoğunluğuna göre kendiniz ayarlayın) alıp tüm saça firiksiyon yaparak yedirip. 5 dakika bekleyin. Vaktiniz varsa biraz daha bekleyebilirsiniz. Sonra durulayın. Saçlarınız mis gibi kokacak. Saçlarınız daha güçlü, daha yumuşak olacak ve çok hızlı uzayacak. Ben denedim memnun kaldım. Herkese tavsiye ederim.

 
Toplam blog
: 72
: 3894
Kayıt tarihi
: 20.09.09
 
 

Evli bir çocuk annesiyim. Eğitim alanında çalışıyorum. Felsefe, sosyoloji, edebiyat alannda atöly..