Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Carolina Isolabella Özgün

http://blog.milliyet.com.tr/carolinaozgun

18 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Saçlarım

Saçlarım
 

Saçlarım
Uzadılar
Ağardılar
Dalgalandılar
Yastığımda savruldular

Düşünen başın çevresini gölgelediler
Öldüm dediğimde uzadılar
Tıkandım dediğimde sustular
Heyecanlandığımda dans ettiler

Renk renk güneşe el salladılar
Bazen bahar koktular
Bazen limon

Bense düşünen başın içinde ne olduğundan habersiz
Fırçaladım durdum
Halbuki inatçıydı saçlarım
Dinlemediler savruldular
Aşk koktular

Hüzünlendiler
Yer yer pas pas oldular

Bense fırçaladım
Oysa inatçıydılar
Dalgandılar ve dalgalandılar

Bir nehre yosun oldular
Ateşe kül
Sevgiye kadife
Bana ise varoluşun kaydı oldular

Ah saçlarım saçlarım


18 Ocak 2005
Carolina Isolabella Özgün

 
Toplam blog
: 144
: 676
Kayıt tarihi
: 21.09.06
 
 

İstanbul'da yaşayan bir levantenim, yeni özler, sözler, gözler tanımayı, farklı bakış açılarını p..