Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '08

 
Kategori
Magazin
 

Saçlarımda var artık beyaz teller, oynama bizimle Uri Geller!

Saçlarımda var artık beyaz teller, oynama bizimle Uri Geller!
 

fenomenstartv.blogspot.com


Perşembe gecesi bir taraftan salatayı kaşıklıyorum diğer taraftan televizyon izliyorum.

Geçen yılın aralık ayında başlayan spor salonu maceram, nisan ayında sona erdi!

Sonuçları sizlerle paylaşmayı insanlık görevi addettim...(!)

Haftada en az üç gece ayağımda eşofmanlarla salona taşındım.. Millet koşu bandında bir yürüdüyse ben beş koştum, bisikletin pedallarını kendinden geçirdim. Mekik çekerken bel fıtığı tehlikesi atlattım.. Gözlerim kararana kadar kürek çektim..Fanilam terden sırılsıklam olana, donum popoma yapışana, etrafta kimse kalmayana kadar salonu terk etmedim..

Geride kalan aylar boyunca da hiç tartılmadım.( Moralim bozulmasın diye)

Ta ki kaynanam bizi yemeğe davet edene kadar...

Kadın oturmuş kuzu eti ile nohut pişirmiş. Yanına pilav.. Turşu acı biber de var..

Masa adamı uzaktan çağırıyor.. ( Gel Ali gel geeel gel)

Acı tesadüfe bakın ki ertesi günde spor salonuna bitmiş olan üyeliğimi üç ay daha uzatacağım.

Yemeğe oturmadan önce aç karınla bir tartılayım dedim. Bakalım sırtımdan çıkan kara terin kilogram olarak karşılığı ne?

Kantara çıktım.

Aşağıya doğru baktım............ Aman yarabbi..... (!)

“Kantar bozuk herhalde” dedim..Eşimden tartılmasını rica ettim, onun kilosu hiç değişmez pi sayısı gibi aynıdır..

Beni yanlış tartan kantar onu doğru tartınca.....

O gece ağzımdan bir lokma geçmedi... Kendimi dış dünyaya kapattım...

Kepenkleri açınca da salataya vurdum kendimi..

Ekmeği kestim, çayı tek şekerli içmeye başladım....

***

Perşembe gecesi yediğim salatanın kısa özgeçmişiydi bu. Şimdi gelelim o gece ile ilgili anlatacağım öyküye..

Yeni bir program başlamış, Fenomen!

Gazeteler günlerdir ballandırıp ballandıra anlatıyor.. İzlemediyseniz bile haberiniz olmuştur mutlaka... Sinan Çetin hazırlamış...

Bu tür konulara meraklıyım ya ben, diktim gözleri televizyona soluğumu da tuttum izliyorum..

Uri Geller diye bir ağabey var..Büyücü!

Çok meşhur adammış ben ilk defa gördüm..

Programın bir yerinde televizyon başındakilere bir çağrı yaptı...

Bozuk saatlerinizi ekranın önüne getirin çalıştıracağım!” bununla da yetinmedi televizyonun üzerine bir de kaşık koymamızı istedi... Yamultacakmış!

Reklamlar çıktı..

Ben hemen bozuk bir masa saati buldum..Pili var mı diye kontrol ettim. Adama haksızlık olmasın diye yeni bir pil taktım..

Temizlerinden bir çorba kaşığını da televizyonun üzerine koydum.

Kameram elimde reklamların bitmesini bekliyorum..

Kaşık yamulacak, saat çalışacak ben de görüntüleri Sinan Çetin’in verdiği e-mail adresine göndereceğim.

Nihayet Uri Ağabey ekranda gözüktü.. Bu arada aklım Kurtlar Vadisinde, kaşık yamulsun hemen kanalı değiştireceğim.

Nerden buldularsa bir sürü bozuk saat bulmuşlar..Kaşık göremedim nedense..(!)

Hazırlandım tam kameranın kayıt tuşuna basacağım açıklama yaptı adam..

“ Kaşık televizyonun üzerinden uçabilir!”

Haydeee koca çorba kaşığını koyduk biz televizyonun üzerine, kaşığın uçma ihtimalinden haberimiz yok tabi. Kafamız yarılmasın, hem de daha kolay yamulsun diye çorba kaşığını çay kaşığı ile değiştirdim.

Nefesimi tuttum komut beklemeye başladım..

Çok geçmeden emir Uri’den geldi..

“ Konsantre olun!”

Konsantre konsantre olalı bu kadar olmak görmemiştir.. Sanki ben yamultacağım kaşıkları!

Kayıt tuşuna bastım, bir saati çekiyorum bir kaşığı, bir saate zum yapıyorum bir kaşığa.....

Bir taraftan da kaşık uçup kaşımı gözümü yarmasın diye sakınıyorum...

Ekrandaki saatlerin hepsi çalıştı da.. Bir bizim ayakları kırık masa saati çalışmadı.(Terbiyesiz!)

Ben de bir hayal kırıklığı!

Bir utanç!

Rezil oldum hanedekilere.

Utandım utanmasına da nerden aklıma geldiyse ısındı mı diye kaşığı kontrol etmekten de kendimi alamadım...

***

Bir dörtlükle bağlayayım yine yazıyı;

<ı>Spor yaptım terledim bir gram veremedim.

<ı>Kantarda kilomu görünce kendime gelemedim!

<ı>Saçlarımda var artık beyaz teller,

<ı>Oynama bizimle Uri Geller!

Not:İsteyen olursa, meraklısına saatin çalışmama ve kaşığın yamulmama görüntülerini gönderebilirim..

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..