Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Saçlarından aşırdığım rüzgar !..

Saçlarından aşırdığım rüzgar !..
 

Sana geliyorum
Sokaklar sensizlik
Toprak yağmur kokarken
Kanayan sol yanımla
Sana geliyorum
Sana çıkan tüm yollar
Arsız dikenlerle süslenmişken
Ayaklarım kan revan
Sana geliyorum
Gecenin dar sokaklarında
Yüreğimle ezerek tüm engelleri
Yollardaki iki yüzlü dikenleri
Ayaklarımla öperek
Sana geliyorum
Ceylanım !..
Bir elimde
Mevsimlerin koynundan çaldığım
İlk bahar
Bir elimde
Bulutların saçlarından arakladığım
Rüzgar ile
Bir ömür uzaktan
Sana geliyorum
Ah canımın içi
Bir gözümde
Kara kışlarına güneş olsun diye
Bir avuç gülüş
Bir gözümde
Zifiri karanlıklarını aydınlatsın diye
Bir yudum umut ile
Sana geliyorum sevgili
Geliyorum ama
Bilmem ki
Beni cennetine
Kabul eder misin ?..

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..