Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Saçlarından bir tel koparsaydım

Saçlarından bir tel koparsaydım
 

Bir daha öp..bir daha..


Sen yoksun yanımda,
Saçlarından bir tel koparsaydım
Sana yol ederdim,
Yakından da yakın
Sana hasret kalmazdım.
Arar mıydım Seni,
Saçlarından bir tel koparsaydım

Bir daha öpseydim
Bir daha okşasaydım
Bir daha tutsaydım ellerini
Hasretinle öptüğüm gözlerini
Bilmem arar mıydım Seni,
Saçlarından bir tel koparsaydım..

Ellerimden bir su içirseydim
Az birazını çiçeklere dökseydim
Saksılarımda gül tazeliğini
Gül fidan koklardım seni
Yaprağında damlaydım
Damlalarda arar mıydım Seni,
Saçlarından bir tel koparsaydım

Bir gelin olduğunda hatırlarım
Beyaz kokuların yüreğimde
Pamuk dokunuşlu ilk gecemden
Hasretim sana..
Bir daha okşasaydım
Bir daha öpseydim
Arar mıydım seni

Sana hasret kalmazdım
Sana yol ederdim
Saçlarından bir tel koparsaydım...

(keşan-1988)

Kalender Kılıç

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..