Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '07

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Saçlarınız için hala geç kalmış olmayabilirsiniz?

Saçlarınız için hala geç kalmış olmayabilirsiniz?
 

*Beşir Bey gerçekten saçlar çıkmış. Valla bu ilaç aldığı parayı sonuna kadar hak ediyor..!

Bu söz işyerimizin yaşam alanı kısmında hizmet veren erkek berberi Muammer Abi' ye ait. Şimdi yandaki fotoğrafı düşünüp:

-İyi de kardeşim, senin saçın oldukça yerinde, ne işin böyle şeylerle?

diyebilirsiniz. Yalan yok, ALLAH' ın bildiğini kuldan saklayacak değiliz. Benim durumum tam olarak "Önler iyi ama arkalar olmamış" cinsinden. Yani kafamızın arka tarafı biraz saç fakiri. Aslında son dönemlerde artık üst tarafta giderek kötüleşmeye başlamıştı.

Benim Bioxcin serumuyla tanışmam tamamen reklamlarındaki o iddialı açıklamaları duymamla oldu. Artık zor da olsa yavaş yavaş kel olduğunu kabul etmiştim. Tam bu dönemde böyle bir ürünü kullanmak konusunda bir dönem kararsız kaldım. Çünkü daha önce kullandığım benzer şeyleri yaptığını söyleyen Vichy marka üründen pek fazla birşey elde edememiştim.

En sonunda dayanamayıp:

"En kötü bir kutu kür ve bir kutu da şampuana yani kabaca 120 milyona mal olur. Denemeden bilemezsin, belki faydalı olur."

düşüncesiyle ürünü aldım. İlk kürdeki (24 adet serum tüpünden oluşuyor) saçların güçlenmesi ve azalan dökülmeden dolayı ikinci seti de aldım. İlk etkiyi farkeden yine bizim berber abimiz oldu. Açık olan yerlerde çıkan küçük küçük tüyler onun hemen ilgisini çekmişti. Üçüncü küre geçtiğimde artık bu küçük tüyler saçlara dönüşmüştü. Saçlarımdaki çoğalmanın etkisini en kolay hafif esen rüzğarda hemen anlıyordum. Eskinden kafamın arka tarafı çok bariz üşürken artık hafif bir ürperme hissediyordum. Aynada kendime bakarken açık olan arka tarafta saçların azaldığını çok rahat görüyordum, ancak artık bu da yokolmuştu. Önden açık olan arka tarafı göremez olmuştum.

Yaklaşık 6 aydır kullandığım ürünle Muammer abi eskiden çok az olan ve tek makas darbesiyle kestiği bu alana zaman ayırıp traş etmeye başladı. Onun tespitlerine de güvenerek çok iddialıyız. Bir sene sonunda arka tarafın tamamen dolacağını umuyoruz. Bendeki bu başarıyı gören berber abimiz de bu ürünü kullanmaya başladı.

Eğer hala bir şansım var mı diyenlerdenseniz bu ürüne bir gözatın.

Hoşcakalın..!
 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..