Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Saçma haller

Saçma haller
 

Elif Şafak’ın “Aşk” adlı romanının kapağı şeker pembesiydi. Adam milleti umuma açık yerde ellerinde pembe renkli kitapla gezemiyormuş, oturamıyormuş diye kitabın gri kapaklı olanı basıldı. “Aşk”ı ne renk olursa olsun elinde tutamayan adamdan zaten adam olmaz kardeşim! Mühim olan görüntüsü değil, içeriği ama hep aynı yanılgı ah hep aynı yanılgı…

***

Çok feci gülüp, güldürüp sonra da şar diye ağlıyorum. Depresyonun hangi kademesindeyim bir bilene sormak istiyorum.

***

Hiç ah etmedim şimdiye kadar ama ne zaman radyoyu açsam o şarkı çalıyor. Ben değil, şarkıya eşlik ettiğim için Gökhan Türkmen zorla ah ettiriyor;

Ah acıyor bak canım bazen;
Ama gel diyemem gelme hiç diyemem
Yar dönüyor bak tüm aşklarım bazen;
Sen de dön diyemem, yanma hiç diyemem..
Yan sen!...

Yeterince açık oldu sanırım. Amanın ah etme vallahi döner seni bulur diyene, “yandık, bittik zaten be şekerim, döndüğünde bulsa bulsa ancak külümü bulur” deyip, bir de hareket çekmek istiyorum.

***

Dokuz yaşında erkek bir yeğenim var. Küfürden hiç hoşlanmıyor. Kendi bakış açısı ile beni güzel, sosyetik ( pabuçlardandır ), komik ve de küfürbaz buluyor. “Erkek adam küfreder oğlum bak teyzen bile ediyor” diyorum “olmaz” diye diretiyor. Sen misin direten, çaktırmadan öğrettim ne yalan diyeyim. “Çok da fifi!” dedim bir şeye. “O ne demek?” dedi hemen. “Umurumda değil! demek sen de kullanabilirsin" dedim. “Ha, iyi o zaman ya, ödevler falan çok da fifi yazlığa gidiyorum ben ya!” dedi. Evet, evet edepsiz ve saçma bir teyze olduğumu ben de biliyorum.


***

Her hafta sonu bir yerlere gideyim diye giyinip, hazırlanıyorum ama gitmiyorum. En kokoş halimle kendi kendime evde oturuyorum. Kısır yapıyorum, zeytinyağlı pişiriyorum kendimi ağırlıyorum. Asosyalliğin hangi kademesindeyim bir bilene sormak istiyorum.

***

Henüz tatil planım yok. Nasıl olsun ki? Para yok, tatil de yok. Yokoğlu yok. Asosyal bir kimlik zaten tatilde ne yapar ki? Hiç… Bu ruh haline her yerde güneş aynı, deniz aynı… Bu durumda boşuna para harcamaya gerek yok diye düşünüyorum.

***

Üst komşum son iki aydır bir müzik aleti çalmaya merak saldı. Çala çala tavernadan yeni kurtulmuş bir org çalmaya başlaması da saçmalığın daniskası! Notalar ayrı can çekiyor, müzikten anlayan kulağım ayrı. Bir dur be kardeşim sitenin Ümit Besen'i misin, ne olur yaaa herkes bir yerini bilsin.

***

Ne oldu şimdi bu yazı? Ne olacak külliyen saçmalık! İlk paragraf için yazmıştım gerisini de karalayıp, saçmaladım.



 
Toplam blog
: 118
: 1607
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Bir fikirden bir başka fikre, gerçeği bulana kadar bir halden başka bir hale geçip duruyorum. İncede..