Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Saçma ve sapan hayal perest sahte gülücükler

Aslında önemli olan önemli olanı unutmamak. Tek söz bile hakkım yokken, kelimelerimi sıralayıp gerçeklerimi yazmam oldu. Herkesin doğrularını kendi doğrularımla kıyaslamadığım için kaybettim. Fakat hayat benim, yaşam benim, doğrular benim doğrularım. Kimseyi ilgilendirmeyeceği gibi bazen beni de ilgilendirmiyor. *Saçma ve sapan...

Güne, günü aydınlatan güneşin doğuşunda değil de alaca karanlığın başlangıcında başladığımızı hayal ediyorum herseferinde. Deniz rüzgar ile raks ederken, kadehlerimizde rakının ak resmi ile mehtabın güzelliği gözlerine yansımasını hayal ediyorum. O yağmurlu günde dinlediğimiz şarkıları hatırlıyorum ve ekliyorum hayal gücümün sınırlarına.

Adı üstünde hayal gücü... Ne istiyorsan sana veriyor... Hayal Perest...

Bazen yoruluyorum, hem de çok yoruluyorum... Yürüdüğüm yolların bitmesini beklemeden sadece yürüyorum. Sonra oturup çevremde olup biteni izliyorum. İnsanların tavırlarını, hareketlerini, mutluluklarını, isyanlarını ve buna benzer milyonlarca duygu durumlarını. Özellikle midir bilinmez ama hep kavga eden çiftleri görüyorum. Belki de kavga edecek, tartışacak kadar değer verdiğim biri olmamasındandır. Sahte...

O kadar çok gülüyorum ki bazen, yanlızlığımda aklım başıma geliyor. O dört duvar arasında insan bir kendini dinliyor, o an düşünebiliyor. Ya sonra diyorum, hergünün aynı .... Farklı günler olduğunu takvimlerden öğreniyorum. Sonra sıralamaya başlıyorum yaşadıklarımı unutmamak için. İyisi ve kötüsü için. Gülücükler 

 
Toplam blog
: 25
: 424
Kayıt tarihi
: 12.01.10
 
 

Kelebek gibi hayat yaşıyoruz. Anı paylaşıyoruz herseferinde evren ile. Duygusal ve derin düşüncel..