Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Saçmalamacalar

Saçmalamacalar
 

Dam üstünde saksağan vur kafasına kazmayı diyorum adamın gözünün içine bakarken içimden küfrederken hak ettiğini düşünürken. Ne çok insan bu duyguyu yaşatıyor bana hayret ediyorum hala hayret edebildiğim için kendime de hayret ediyorum.

Diva olmak, korkutucu görünmek, höykürmek, tükürmek, saçmalamalar arasından seçmece yapıp kesmece karpuz mevsimi gelsin diye dua ederken üstümde kan izi duran bir gelinlikle ruhuma tecavüz edenlere tecavüz etmek istiyorum.
Yargılasınlar türbanın altından sızan hakaretsever hücrelerimi 301'den.
Yok küresel ısınma filan;benim gibi nicelerini soğuttunuz hayattan, yeter dondurucu soğuğumuz herkese, bir Türk dünyaya bedel dediler bize.
Temcit pilavı yemekten bıktım yıllardır aynı sözleri duymaktan, yüzleri görmekten bıktığım gibi.Pirinç ithalatı yapalım diyeceğim bu sefer de gavurun pirinci bile bize düşman diyecekler."Çılgın Türkler" topluca diyete girsinler.OKS, ÖSS eziyetini yaşayan bebelere AB-BC-CD şıklarından birini seçtirelim kim kime girecek diye seyre doymayalım.Kusalım, kusalım, kusalım...

 
Toplam blog
: 10
: 388
Kayıt tarihi
: 05.12.07
 
 

Hayat okuluna kaydını yaptıralı sadece 24 yıl olmuş bir öğrenciyim. Bazen 24 yıl çok uzun geliyor, v..