Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Saçmalamak bu kadar güzel olamaz

Saçmalamak bu kadar güzel olamaz
 

En sevdiğim günlerden yine birisindeyim. Her gün yaptığımın aynısını yapıyorum. Televizyonda sabah haberleri karşısında kahvaltı yapıyorum. Bu sakın size basit gibi gözükmesin. Daha devamı gelmedi. Neyse kahvaltıyla başlamak istiyorum anlatmaya bu güzel günü. Bütün kanalları tek tek dolaştım. En basit ve güzel haberler veren iktidar medyasının kanalını açtım. Allah'ım sana şükürler olsun. Peynirin, zeytinin tadı hiç bu kadar güzel olmamıştı. Çay değil sanki zemzem suyu. Asgari ücret artıyormuş. Yaşa ulu önder yaşa! Emekliye promosyon ücreti geliyormuş. Yaşa ulu önder yaşa! Ben bu kadar güzel gün başlangıcını hiç görmemiştim. Ulan kanalı kim değiştirdi. Rögar kapağını açıp intihar eden çocuğun haberi mi olur? Suriyeli mi? Kim inanır bu yalan habere. Bütün Suriyeliler kamplarda keyif içerisinde yaşıyorlar. Açın hemen bizim kanalı. Kim açtıysa yalan haber kanalını hemen atın kahveden dışarı. Şimdi keyfim yerine geldi. Zayıflamanın altın kurallarını anlatıyor spiker hanım. Acayip işimize yarayacak türden bilgiler veriyor. Konuş spiker hanım konuş. Yürü be ablacım. Aaa bak bitti haberler. Şimdi benim program başlar. Evlendirme programlarına bayılıyorum. Bak geçen günkü Saniye abla çıktı. Saniye abla otuz yaşlarında. Bak ona talip olan çocuğa. İki evi varmış, onun üstüne de yapacakmış. Bence evlen abla. Valla ne bilim kendini satsan. Ne diyorum be. Evlerden birinde oturursun diğerini de kiraya verirsin. Oh mis gibi yaşar gidersin. Aaa bak ben demiştim kabul edecek diye. Kahvede yer yerinden oynuyor. Saniye abla evlenecekmiş. Yaşasın Saniye abla. Bak şimdi de Şükrü amca çıktı. Şükrü amcanın hiçbir şeyi yok. Sadece çok dürüstüm diyor. Yuhhh! Dürüstlük ne işe yarar bey amca. Paran var mı? Bak devlet herkese iş veriyor sen de git çalış. Bu adamı kimse kabul etmez canım. Aha bak ben demedim mi? Bundan bir cacık olmaz. Şimdi de Nurten abla çıkıyor. Ablamız biraz şey... Iııı... Nasıl derler. Fazla hızlı galiba. Onuncu kocayı eskitmiş. Ne olacak canım. On bir de hayır var demek ki. Hadi Nurten abla saldır. Sen talip bulamayacaksın da kim bulacak. Bizim karıyı boşayıp seni mi alsam. Ooo saat dört olmuş. Ne çabuk geçiyor zaman. Neyse akşam oldu artık. Eve gidip şu bizim ülkeyi kurtaranları izliyim. Tam zamanında yetiştim. Hanım aç şu televizyonun sesini. Atlılar savaşa kalkışmış. Saldırın aslanlarım. Diriliş zamanı. Osmanlı dirilişi geliyor. Acayip gaza geldim savaşmak istiyorum ben. Osmanlı dönüyor beyler, dönüyor Osmanlı. Neyse saat on olmuş artık yatayım. Her günüm böyle geçer benim. Düşünmeden yaşarım. Uzun yaşam öğüdü az düşün güzel yaşa. İktidar olana kuma ol ömrün mutlu, huzurlu geçsin. Haddi ben yattım. Görüşürüz.

 
Toplam blog
: 28
: 399
Kayıt tarihi
: 10.07.11
 
 

Uzmanlık alanım yazmak ..