Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '17

 
Kategori
Özel Günler
 

Şadan Gökovalı geçiyorsa güneş ışıklarından.

Şadan Gökovalı geçiyorsa güneş ışıklarından.
 

Çekilin lütfen, dünyayı ısıtacak..

Bir yaz günüydü. Deniz tuzu yakmıştı. Güneş devrildi, devrilecek gün batışı yani. Araçta tatlı bir serinlik, rüzgarı yüzüme esiyor. Yer mi ışık ülkesi burası.
Telefonum çaldı, aniden. Ayhan Çıkın hocamdı ses, rahmetle anıyorum. "Sen dedi, seversin Şadan Hoca'nı biliyorum. Rahatsızlandı hastanede haber vereyim istedim."
O andır heyecan belki arayamadım günlerce, Şadan sevgili hocamı, ancak kalbim hep durmadan kanat çırpıyordu. Dualarım daima onunla (Şadan hocamla) idi.
Ayhan hocam aramızda değil belki, ancak kalbimizde çok sevinç ve anı bırakarak, daima.
Şadan hocam, ah o bir dünya, bir sevgi, bir bilim. Yaşarken özlem nedir? Soruyorum kendimce, yaşadığın an hasret olur mu? Oluyor bir gün, anı. Şadan Gökovalı ile güzel an ve anı.

Sevgili Şadan hocam gün ve ay, mevsim ve dünya seninle başlamışsa, bundan güzel daha ne olabilir hayatta.

Daha çok mevsimler, daha çok pırıltıları ile dökecek günler, aylar mevsimler, güzellikler diliyorum.

Hasretinle selamlıyorum.(N.K)

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..