Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '10

 
Kategori
Siyaset
 

Sade vatandaşın herşeyin farkında olduğunun açık beyanıdır bu.

Sade vatandaşın herşeyin farkında olduğunun açık beyanıdır bu.
 

Yeni bir hafta…

Ne kadar ara iklimleri yaşamasak ta…

***

Yaşamasak ta mı?

Dalga geçiyorsun galiba?

?

Abi ya, Eylül tamam da Ekim ayında, alev alev yanıyoruz.

Sonbahar dedin mi, sararan yapraklar, hafiften hızını artıran rüzgâr…

Yok, abi nerdeee…

İlkbahar da, sonbahar da haram bize.

Sararan yaprakları olan ağaç nerde abi?

***

Dramatikleştirme sen de olayı Nefise?

Ne odun derdi, ne kömür ne doğalgaz derdi, ne kışlık kıyafet derdi.

-Tamammm .

Sustum.

Ama ben sarı sarı yaprakların kuru yaprakların üzerinde çıtır çıtır sesler çıkararak yürümeyi özledimmm.

Üüüüü....

***

Neyseee, gönüllerde sonbahar yaşamayalım değil mi efendim.

Ama ilkbahar gönüllerimizden hiçççç eksik olmasın.

Aminnnn!

***

-Abi, gir şu yazıya artık.

Öffff!

Kadın yazar da böyle oluyor ne yaparsınız. İdare azıcık....

***

Efendim Cuma günü ‘’Etkin Baro, Saygın Avukat’’İsimli köşemi kaleme aldım .

Gazete çıktıktan sonra telefonum susmadı desem yeri.

****

Özellikle bu meslekten olanlar değil, benim, sizin gibi sade kent sakini arayanlar..

Bu çok hoşuma gitti bir kere.

***

Sade vatandaşın herşeyin farkında olduğunun açık beyanıdır bu.

***

—Nefise hanım birçok konuyu sizin işaret ettiğiniz şekliyle düşünmemiştik. Mantıken sade vatandaşı da ilgilendiriyor her bir durum.

Baro Başkan Adayı olarak projelerini, tanıttığınız avukatımız da bize samimi geldi.

Mersin’deki avukatların haklarını savunan bir çatı yani Baro sonuçta avukatların rahat bir nefes almasını sağlayacak, bu da biz hukuksal sorunları olan sade vatandaşa artı olarak dönecek diye düşünüyoruz dediler.

—Yani.

***

Aslında sade vatandaş ile o görünmez çizgi belki de bu bakış açısıyla kalktı ortadan. Katılımcı demokrasi deniyor ya .

Belki de bu oluştu.

İyi de oldu.

Vallah oldu, billah oldu.

***

Bir iki mesajda

–Siz taraf mısınız ?Dediler.

***

-Ben her zaman millet yararına olan her şeyin tarafıyım diye cevapladım mesajları.

***

Yani ben sade vatandaş Nefise, objektif olarak baktığımda Alpay Antmen ve ekibinin camiasına rahat nefes aldıracak bir Baro oluşturacağını gördüm ortaya koyduğu söylemlerinde.

Toplumun halka şeklindeki ki ben buna inanıyorum düzen sistemi oluşacaksa, abi ne üzel işte.

Avukat sorunlarından arınmış şekilde müvekkilinin sorunlarına odaklanacak.

Dahası ne?

Di mi ama?

***

Mersin artık nefes almalı her şekilde.

Ucu açık bir cümle ettik abi ya neyseeee….

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..