Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '07

 
Kategori
Emlak
 

Sadece 10 dakika...

Bir görüşmeye girmeden önce, sadece 10 dakikanızı vererek neler kazanabileceğinizi biliyor musunuz?

Uzun süreden beri Dilkum sitesindeki dairelerin pazarlamasına aracılık ediyorum. Bir çok müşterim beni tanıdığı için dairelerini gönül rahatlığı içinde bana teslim ediyor. Ne zaman Dilkum sitesinden bir müşterim gelse onlara anlattığım hikayenin hep aynı olduğunun farkına vardım…

Sitenin ne zaman kurulduğundan, hangi inşaat firması tarafından yapıldığından, Atatürk caddesinin daha toprak olduğu halinden… Müşterilerim Dilkum sitesinin hikayesini dinlemeye bayılıyorlar…

Birkaç hafta önce bu hikayeyi daha da güzelleştirmenin yollarını ararken, birden aklıma Google geldi. Uçsuz bucaksız bir bilgi kaynağı olan internet, Dilkum hakkında bana neler söyleyebilirdi… Tahminimden çok daha fazlası karşıma çıktı.

Sonraki hafta ne zaman bir müşterimden randevu alsam, ilk işim oturduğu semti, sokağı, apartmanı, siteyi Google’da aratmak oldu. Onların duymak istediği hikayeyi onlara anlattım.

Sonraki hafta, randevularıma 10 dakika erken gidip, çevredeki bakkalla, kapıcıyla sucuyla konuşup hikayemi dahada geliştirdim. Bu arada çevrede satılan kiralanan gayrimenkullerin fiyatlarını, ne zaman satıldıklarını da öğrendim.

10 dakikada onları mutlu eden bir hikaye kazandım…

 
Toplam blog
: 15
: 4454
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

1978 yılının 30 Ekim'inde İzmirde dünyaya geldim. Annem ile Babam, Eczacılık Fakültesinde okurlarken..