Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Sadece bekliyorum

Sadece bekliyorum
 

Güneşin ilk saatlerinde seni beklemek...


Gözlerim ağır ağır kapanırken, 

Bir anda sabahın soğuğu ile irkiliyorum.

Güneş kendini göstermiyor bir türlü,

Saat kaç oldu bilmiyorum, 

Sadece bekliyorum...

 

Kuş cıvıltıları ve baharın temiz kokusu, 

Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte,

Ortaya çıkan güneşin buğusu, 

Saat kaç oldu bilmiyorum,

Sadece bekliyorum...

 

Güneşi görür gibi oldum uzaktan,

Bugün farklı doğuyor sanki,

Daha parlak, daha neşeli, 

Uzaktan iliklerime kadar ısıtıyor,

Saat kaç oldu bilmiyorum, 

Sadece bekliyorum...

 

Ve güneş doğuyor,

Aydınlık oluyor günüm bir anda,

Çiçekler başka, kuşlar başka,

İnsanlar başka bakıyor bana,

Beklediğim geliyor Nazlı Nazlı salınarak,

Ve ben sadece 'Seni Seviyorum' diyorum,

Uzaktan sesizce...

 
Toplam blog
: 9
: 528
Kayıt tarihi
: 16.06.12
 
 

Uzun uzun anlatacak bir hayatım yok. Felsefeyi, şiir ve blog yazmayı, siyasi konularda sohbet etm..