Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '09

 
Kategori
Aile
 

Sadece bir merhaba

Sadece bir merhaba
 

Bu sabah tüm kırgınlıklarımı bir yana bırakarak yeni bir güne, sağlıkla ve mutlulukla gülerek başlamanın, bütün yanlızlıklarıma rağmen verilen nefesin kıymetini bilerek başladım...

Kırgınlıklarımı, üzüntülerimi, hüzünlerimi, yanlızlıklarımla gönderdim...

Bu gün kendi üzüntülerimi bir kenara bırakıp kaç kişiyi sevgi kervanına katıp yola çıkabilirim diye düşünmeye başladım... Bu gün kendi kalbimin mutluluğundan çok, bir başkasının kalbine nasıl mutluluk katabilirim diye düşündüm... Kimse beni yeni bir günün mutluluğuna, sabahına davet etmemişti...

Ben nasıl davetsiz misafir, çat kapı kendimi nasıl kabul ettirebilirim...

Bu gün bilerek ya da bilmeyerek bir tek insanın kalbini dahi kırmadan nasıl geçirebilirim günü diye plan yapmaya başladım...

İlk önce sevdiklerime büyük küçük demeden ilk merhabalarının benden gelmesi için ve gün-aydınlarının telefon ve mail adreslerine sarıldım...

Ve bekledim...

Teker teker yanıt gelmeye başladı... Kimileri bu gün ne kadar mutlu olduğumdan bahsediyorlar, kimileri telaşla bir şey olup olmadığından... Halbu ki yaptığım bir merhaba... Bir günaydın... Yakın dostlarım onlar aynı mutlulukla yanıt verdiler... Diğerleri için ise birazcık ama birazcık üzüldüm...Altında benden kaynaklanacak bir sürü sebeple geri dönmüşlerdi...

Oysa ki bugün yapmak istediğim sevgimi paylaşmak, siz unutsanızda ben bundayım demekti kendi yöntemimce...

Kalplerine dokunmak istemiştim sadece kendimce...

Anladım ki kimse onlara sevmenin veya sevgi belirtmenin bir merhaba ve günaydınla nedeni olamayacağını...
İçinden geldiği gibi dile getirmeyi sevmeyi... Sevilebilmeyi...

Sevginin yükünü kendime saklamayıp bencilce, paylaşmak istedim yine kendimce... Ama istediğimi bilemezlerdi ki...

Bir küfeci gibi sevgiyi yüklenmiş sırtımda taşıyordum... Eee artık bende yaşlanıyorum... Biraz da siz taşıyın demek istedim... Bir günaydın ve merhabayla...

Gidenlerin arkasından ağlayan gözlerimi ve gönlümü güldürdüm ben... Sizde öğrenin demek istedim... Bir günaydın, merhabayla...

Sevgimi anlatmayı bir kişi üzerinde değil, binlerece kişi üzerinde anlatmayı istedim bu sabah sevgiyle...
Sevginin başlangıçı olan bir merhaba ve günaydınla...

Dostlarıma seslendim... Bu sabah... Karşılıksız paylaştığımız hayatın hüzün dolu zamanlarını...Engel koymadan... Limanlarına sığındığım en zorlu fırtınalarda...Sevgi okyanusunda yanlız kaldığım zamanlarda, yüzmekten yorulmuş kollarımda derman kalmadığım zamanlarımda, karşıma çıkan kah bir tahta parçası tutunabildiğim, kah bir ada gibi duran dostlarıma...

Hayatta yürümeyi düşmeden öğreten... Sevmeden seven... Almadan veren... Ağlarken güldüren... Benimle ağlayan dostlarıma... Bu sabah bir merhaba bir günaydın demek istedim kendimce...

Tüm sevdiklerime...

GÜNAYDIN...... MERHABA

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..