Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Sadece büyümek istemiştim!

Sadece büyümek istemiştim!
 

özledim gökkuşağını


Babamın bana aldığı ilk hediye mavi bisikletimdi. Aldığı gün deliler gibi sevinmişitim. Gökkuşağın yedi rengine dokunmak için çok hızlı kullanırdım dört tekerlekli bisikletimi.

Bilirdim güneşe, gökkuşağına dokunamayacağımı ama; olsun yinede hızlı kullanırıdım bisikletimi. Büyüyünce pilot olursam, o zaman bulutlara bile dokunurdum nasılsa.

Hemen büyümek istedim işte, bisikletimin yandaki tekerleklerini çıkartmstım. Babam büyüdüğümü görsün diye.

Sonra büyüdüm,  ne güneşi gördüm, ne bulutlara ne de gökkuşağımın yedi rengine dokundum.

Hayat denen yerde buza döndüm, ayazda üşüdüm...

 

Saygılarımla

Sevcan İLKYAZ

 
Toplam blog
: 35
: 383
Kayıt tarihi
: 03.12.11
 
 

1986 Doğumluyum, Süleyman Demirel Üniversitesi mezunu olup, eğitimime Anadolu Üniversitesi Açıköğ..