Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '13

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Sadece Çikolata

Sadece Çikolata
 

çikolata yapmak en az yemek kadar mutluluk veriyor..


Kardeşimin yaptığı harika bir süpriz ile kendimi cumartesi günü SADECE ÇİKOLATA ATÖLYE'sinde buldum. Kadıköy de çok şirin eski ahşap bir binanın 1. katında kapıda sizi sevgili Seda Özer karşılıyor sıcacık bir karşılama sanki atölyeye defalarca gelmişsiniz Seda ile eskiden beri tanışıyorsunuz hani kendini oraya ait hissetmek denir ya size oraya ait olduğunuzu hissettiren orada bulunduğunuz için ilk adımdan itibaren hoşnut kaldığınız  bir yer SADECE ÇİKOLATA  ATÖLYESİ.

Kahvelerimizi içerken onlarca yıllık profesynel iş hayatını bir kenara bırakıp mutlu olacağı işi yapmayı seçen  Seda (onu o kadar iyi anlıyorum ki 18 yıllık profesyonel iş hayatımı bir anda bırakan ben huzur herşeyden önce gelir.) Sadece çikolata atölyesinin hikayesini anlatıyor bize kısaca ben, size burada anlatmayacağm çünkü sizler gidip yaşayarak görmelisiniz.

Sevdiği bir işi yapan paylaşmayı seven biri olarak tüm bilgi ve becerisini aktarımı o kadar yalın ki, her detayı açıklıyor sorduğunuz hiç bir soruyu geçiştirmiyor. Gerçekten size çikolata yapmayı öğretiyor. Biraz oradan biraz buradan anlatan hep kendine bağımlı bırakan eğitimcilerden değil.

Önümüzde önlükler başımızda bonelerimiz ile harika çikolatalar yaptık. Hele temperlemeyi yaparken çok sevdiğim ve kardeşime izlettikten sonra bana bu süprizi yapmasına sebep olan Çikolatata filminde gibi hissettim kendimi :)

EL-ev yapımı herşey de olduğu gibi çikolata yapımı da sizin yaratıcılığınıza kalmış merakınıza kalmış ilginize yenlikçiliğinize belki gelenekselciliğinize kalmış bir şey. Temel yapımı öğrendikten sonra tamamen sizin damak tadınıza göre istediğiniz aromalar, baharatlar, meyvalarla zenginleştireceğiniz muhteşem tatları ortaya çıkartmak sizin elinizde. İçine yağ ve glikoz doldurulmuş dışarıdan aldığımız çikolataların aslında çikolata olmadığını ellerinizle yaptığınız bu harika şeyleri yerken anlıyorsunuz. "Tadı  damağım da kalmak deyiminin anlamını bir anda çözü veriyorsunuz.

Yaptığım çikolataları evde misafirlerime kahvenin yanında ikram ettiğimde çooooookkkk beğenildi hatta el yapımı olduklarına inanmak da güç ancak katılım sertifkam yanımdaydı :)

İnanılmaz lezzetler ortaya çıkartmanın ötesinde kendinize yeni ufuklar açmak, bir tatil gününüzü  harika bir hobi çalışması yaparak geçirmek hatta arkadaşlarınızla hep beraber gidebileceğiniz çok eğlenceli harika anılarla,  çikolatanın salgıladığı mutluluk hormonunu yanınıza alıp ayrılacağınız bu güzel atölye çalışmasını kendinize, sevdiklerinize hediye etmenizi dilerim... Böyle güzel bir süprizi hakeden benim kadar şanslı insanlar vardır muhakkak...

Ben gittim gördüm çok memnun kaldım paylaştım hayat paylaşınca güzeldir.

Çikolata tadında harika günler dilerim...mutluluk huzur sizinle olsun....

http://sadececikolata.com/pages/neden-sadece-cikolata

https://www.facebook.com/sadececikolata?fref=ts 

 

 
Toplam blog
: 44
: 1082
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Seyahat etmeyi, doğada yürüyüş yapmayı, yazmayı, çizmeyi, boyamayı, fotoğraf çekmeyi, annemin yap..