Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Sadece çocuktum

Sadece çocuktum
 

Hayat sizin tualinizdir. Düşleriniz ise renkleriniz.


Ben, ruhumu boyardım eskiden, sadece çocuktum
Her çiçekten renk alırdım bazen al bazen mordum
Tuvalim düşlerimdi benim resim fırçam da gönlüm
Masmaviydi zemin gökyüzü gibi, sonsuzdu ömrüm


Ben, ruhumu boyardım eskiden, sadece çocuktum
Bazen bir zümrüdü Anka bazen de, serçe olurdum
Uçardım daldan dala engel tanımazdım özgürdüm
Masmaviydi zemin gökyüzü gibi, sonsuzdu ömrüm


Ben, ruhumu boyardım eskiden, sadece çocuktum
Her yer bembeyaz çiçek, ilkbaharda açan, güldüm
Dudağımın kıyısında, bulunurdu hep, tebessümüm
Masmaviydi zemin gökyüzü gibi, sonsuzdu ömrüm


Ben, ruhumu boyardım eskiden, sadece çocuktum
Dünya, uçsuz bucaksız, her yan yurdu mutluluğun
Kötülük masallarda, ölüm, asırlarca uzakta düğüm
Masmaviydi zemin gökyüzü gibi, sonsuzdu ömrüm


 Pror. Dr. Nazan Apaydın Demir
 19.05.2014
 Muğla

 

 
Toplam blog
: 130
: 1375
Kayıt tarihi
: 08.04.14
 
 

Muğla Üniversitesinde Prof. Dr. olarak çalışmaktayım. Kozmetik Ürünler Uygulama ve Araştırma Merkez..