Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '09

 
Kategori
Siyaset
 

Sadece duyarlı vatandaşlar okusun!

Sadece duyarlı vatandaşlar okusun!
 

Sessiz Kalmayın!


Merhaba,

Bu yazıyı içinde bulunduğumuz koşullar, şartlar altında yazıp sizlerle paylaşmak istedim. Bir borç bildim. Açılım politikaları ile tepkili misiniz, söyleyecekleriniz mi var, açılımı destekliyor musunuz, yoksa karşı mı çıkıyorsunuz...? İçinizde ne varsa söyleyin, siz de bu ülkenin vatandaşlarısınız.

Açılımın sonuçları hepimizin yaşamını etkileyebilir, bu ülke bizim evimizdir. Evimizin içinde olup bitenlere karşı sessiz kalmayalım. Düşüncelerimizi yazıya dökelim, seçimimizi yapalım. Açılım ile ilgili olarak ya da pkk militanlarının karşılanış biçimi ile ilgili olarak olumlu veya olumsuz içimizde ne varsa söyleyelim, konuşalım.

Ben size üç tane güzel link öneriyorum. Gelin tepkinizi ya da desteğinizi dile getirin. Geçtiğimiz günlerde mektupların "siyasetçilere iletileceğini" belirten site yöneticilerinin internetteki haberlerini okudum.

Bu bir fırsattır. Şu günlerde yaşadıklarımız ile ilgili olarak söylemek istediğiniz, bir vatandaş olarak iletmek istediğiniz ne varsa iletin. Sessiz kalmayıni duyarsız kalmayın... Hepinizi bir mektup yazmaya davet ediyorum. İsminiz önemli değildir ama düşünceleriniz, hisleriniz çok önemlidir.

Şimdi yerinizden doğrulun ve birşeyler yapın, siz yapın, sonra da sevdikleriniz ile paylaşın.

Alın size kalem ve kağıt. Artık yazın...

Sevgiler...

Mektuplarınız için: http://www.konusvatandas.com/

Anket için: http://www.konusvatandas.com/Anket.aspx

Mesaj tahtası için: http://www.konusvatandas.com/MesajTahtasi.aspx

 
Toplam blog
: 142
: 1570
Kayıt tarihi
: 17.03.09
 
 

İnternet ve bilişim teknolojileri konularına ilgi duyan, yenilikleri takip eden ve bu yenilikleri pa..