Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
760
 

Sadece erkeklerle arkadaşlık yapabilen kadınlar

Sadece erkeklerle arkadaşlık yapabilen kadınlar
 

Sizin de çevrenizde bu tür kadınlar vardır mutlaka “ben sadece erkeklerle arkadaşlık yapabiliyorum en iyi kankalarım erkekler, kadınlarla anlaşamıyorum” diyen.

Bana “hadi ya niye ki” dedirtmiştir bu düşünce ve dikkat edin çevrenizde bunu dile getirmese bile bu tür kadınlar görebilirsiniz.

Telefon defterleri, gerçi artık telefon defteri de kalmadı hepimizin fihristleri cep telefonlarında, sadece erkek isimleri ile doludur, akşamları bir yere gidilecekse ne bileyim sinema, tiyatro ya da bir konser mutlaka bu arkadaşlar tercih edilir, canı sıkkınsa bir şeylere bu arkadaşlar aranır dertleşilir, ondan sonracıma hatta sadece kadın kadına yapılabilecek sohbetler bile –anladınız siz onu- bu arkadaşlarla yapılır. İş yerlerinde eğer imkan varsa erkeklerin daha yoğun olduğu yerlere oturulmaya çalışılır, arkadaş toplantılarında da hep erkeklerin yanında görürsünüz bu tür hatunları.

Bu tür bir arkadaşlığı benimsemiş kimi hatun kişi bunu gündeme taşımaz kimi de böbürlene böbürlene anlatır.

Nedeni hakkında düşünmeden duramadım, önce aman banane dedim ne yani isteyen istediği ile arkadaşlık yapar dimi ya, ama sonra başta da yazdığım gibi niye ki dedim içimden, yani acaba nedeni kendi yetersizliğini bir tür örtme olabilir mi yani hepimizin kendini eksik hissettiği bir takım konular vardır, kendine kompleks yaptığı.. Bu da bir tür kapatma girişimi midir acaba? Bilirsiniz aslında kadınlar güzel ve zeki görünmeyi karşı cinse karşı değil kendi cinsine karşı daha kuvvetli hisseder, bir tür mücadelemiz vardır kendi cinsimizle neyin mücadelesiyse bu (en çok beğenilen kadın olma mücadelesi olmasın sakın?).. yani bir tür meydan okuma olabilir mi acep bu diğer kadınlara bak ben 1-0 öndeyim senden benim kankalarım sadece erkeklerden oluşuyor diyerek.

Ya da erkeklerin arasında kendimi dişi hissediyorum ve buna ihtiyacım var, ben var ya erkek gibi kadınım, özgürüm, yalnız ve aciz değilim mız mız kadınlardan değilim, erkekler çok daha zekice muhabbet ediyor(!) ben siz kadınlara katlanamıyorum bunun için de seviyorum erkekleri mi demek istiyordur acaba? (bakınız bir üst paragraf, örtme, kapatma)Ya da bir tür koca avcılığı mıdır?

İşte böyle düşününce de olayın psikolojik bir boyutu var mutlaka diyorum, ha bu arada erkeklerle kankalığa asla karşı değilim yanlış anlaşılmasın, benim de çok iyi arkadaşımdır dediğim oturup saatlerce her telden muhabbet edebildiğim erkek arkadaşlarım vardır, çoğumuzun da böyledir zaten ama kadın kadına muhabettin tadı başkadır dimi ya, şöööyle çaylar demlenir, bazen biralar açılır, çiğdemler konur kaplara, büyükçe de çöp kapları konur yanına (istanbullular çekirdek olarak bilir kendisini) yenir bolca. Bu merette bi başladın mı bırakmaz bi türlü yakanı o çiğdem kabının dibini görünceye kadar insanın gözünün içine bakar durur, üstelik ortalığı batırmadan yiyebilmek maharet ister ama tüm bu zorluklarına rağman tadı da bir yerlerde bulunmaz. Sonracıma oturulur rahatça koltuklara başlanır sohbete, aman artık güzellikten başlanır, eski sevgililerden, kocalardan çıkılır, çocuklara geçilir, kaynanalar da biter, mi acaba bitmez bu muhabbet sürer de sürer, sonracıma hah mesala alışverişe çıkılacak yanınızda en yakın kankanız aman ne zevklidir o alışveriş dimi ya her vitrine dakikalarca bakılır, içeri girilir o denenir, bu denenir olmadı öteki dükkana geçilir, hiç üşenilmez saatlerce artık ayaklar patlayıncaya kadar gezilir de gezilir, bunu ne kadar iyi anlaşırsanız anlaşın hiiiç bir erkek kankanızla yapamazsınız dimi ya, bi erkek arkadaşım siz kadınlar saatlerce ne konuşursunuz bu kadar ve de inanılmaz mutlu gözükürsünüz o saatlerde demişti bir keresinde e işte bunu da sadece kadın kadına muhabbetin tadını bilen kadınlar anlar... Yaşasın kadın kankalığı ve de kadın dayanışması..

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Valla hem sizin yazınızı hem de gelen yorumları çok beğendim. Blogda bazan okumak için açtığım sayfada hayal kırıklığına uğruyorum. Sizinki bana iyi geldi. Elinize sağlık... Yazanlar da hep isabetli yorum yapmış, onlara da bravo...

Mehlika Şeyda 
 22.05.2007 11:48
Cevap :
Bende bu güzel yorumunuza teşekkür ederim. elinize, yüreğinize sağlık.  22.05.2007 13:28
 

Hani şu erkek kankaları fazla olanlardan..Ama sizin o saydığınız (!) nedenler beni güldürdü..efendim nedenlerini saysam inanılmaz bir liste koyuveririm önünüze; ama hemcinslerime dokunmak istemiyorum..Ayrıca 10 tane kız arkadaşım varsa,500 tane erkek arkadaşım var...Onlar beni sevmiyorlar..Ne yapayım?:)Altın günlerinden nefret ediyorum ve kalabalıkta o gün olmayanın arkasından konuşmayı da..Kim ne takmış,ne giymiş kim evine ne almış meraklarım yok..Güzellik salonlarında oramla buramla uğraşmıyorum..Piknikte sadece mangal yapıp,yiyip içip kalkmıyorum..Pasta börek ,çörek tarifleri ilgi alanım da değil..bir tek kek yapmayı biliyorum,o da yıllardır istediğim gibi kabarmadı..zamanımı mutfakta geçirmekten hoşlanmıyorum..Mağaza ,mağaza vitrin izleyemiyorum...''bana zevksiz'' diyorlar..Soğuk bira içiyorum ve Loreena McKennıtt dinliyorum yine zevksiz diyorlar..Velhasıl onlar beni sevmiyorlar..Paylaştıkça güzelse her şey cinsiyeti olmamalı..Herkes kendini yaşasın..tuhafım işte vesselam!!!

Neslihan 
 21.05.2007 14:24
Cevap :
ben sizi sevdim valla, tanımak isterdim sevgiyle kalın:))  21.05.2007 14:29
 

Haklısın.Aslında arkadaşlık ve dostluklara kadın erkek olarak ayırarak bakılmamalı önemli olan insandır. Ben yazını okuduktan sonra şöyle bir düşündüm kaç kadın kaç erkek kankam var diye komik geldi sonra düşüncem insan gibi insan kankalarım varmış hiç farketmemişim kadı mı erkek mi diye. dostluklarda çinsiyet olmuyor bence. sevgiyle kal özlem

Ozlem Ozkulak 
 20.05.2007 13:47
Cevap :
Böylesine keskin tavırlara karşıyım, anlatmak istediğimi ne güzel özetlemişsin. sevgiyle kal sevgili september1:))  21.05.2007 12:09
 

"Onlar" ve "Biz"... Kadın kadına veya erkek erkeğe sohbet! Ve sonuçta kadınsız bir toplum. Erkek evlada sahip çağdaş bir hanımın daha farklı düşünmesini beklerdim ben. Bu kısır döngüyü kadınlar kırmazsa kim kıracak? Erkekler mi? Güldürmeyin beni. Neyse, ben size hoşgeldiniz diyorum, müstear da olsa size hitap edebileceğim bir isminiz olsaydı daha güzel olurdu sanırım. Selamlar, sevgiler.

Ümit Culduz  
 20.05.2007 1:11
Cevap :
Erkeklerle arkadaşlığa karşı olmadığımı özellikle belirtmiştim, benim anlamsız bulduğum sadece erkek arkadaş edinenler. yorumunuza teşşekkür, sayfama renk kattığınız için, sevgiyle kalın..  21.05.2007 12:12
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 15
Toplam yorum
: 66
Toplam mesaj
: 14
Ort. okunma sayısı
: 1323
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

Yolun yarısında ama yolun yarısının 45 olduğunda ısrarlı, ailesine, dostlarına, çalışmaya, aşka çok ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster