Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

Sadece görüşürüz

Sadece görüşürüz
 

Sadece konuşabiliyorum. 

Görüşürüz, görüşürüz diyebiliyorum sadece.
Bir daha görüşemeyeceğimi bile bile.
Yıkıldı her şey çok sürmedi
17 yıllık bir dizi, reklama girdi.

Sadece konuşabiliyorum.
Görüşürüz.

Nefes nefese sonlanmış bir arayışın sonundayım.
Anlattıklarına dayanıyorum ki; yasadıklarım dayanılacak gibi değil.
Her kelime beynimi didik didik yokluyor, yalnızlaşıyorum.
Bir gün dokunacağım kadavraların suretlerini hayalleştiriyorum.

Sadece konuşabiliyorum.
Görüşürüz.

Gözlerimi kapatıp gözlerindeki yıldızları sayar, uyurdum.
Affet, gözlerindeki yıldızlarla ilgilenemiyorum.
Bu şehir beni boğmadan uyuyamıyorum.

Sadece konuşabiliyorum.
Görüşürüz.

Elveda.. Her vedam ellerinindi.
Her mavilik bana huzur verirdi, kâinattaki en mavi yer gözlerindi.
Beni maviliklerinle vurdun belki de, boğdun kendi içinde.

Sadece konuşabiliyorum.
Görüşürüz.

Her adımım sana ihanetti, her bakışım, her lafım ve tutulmayacağını bilerek verdiğim her sözüm..
Verilen bir sözün üstüne kusan şımarık çocuk gibiydi senden sonrası.
Geri dönemem affet.

Sadece konuşabiliyorum.
Görüşürüz.

Yangınlarımdın, yanılgılarıma sebepti adın.
Yandım, hamladım.
Seni küçük görmüyorum affet.

Sadece konuşabiliyorum.
Görüşürüz.

Bakma öyle acı acı.
Acıtır sesin, nefesin bundan gayrı.
Elimden gelse nefesine son verirdim.
Bağıramıyorum sesinin çarptığı duvarlara.

Sadece konuşabiliyorum.
Görüşürüz.

Gece fısıldadı yine seni.
Yaşadığım labirenti tepeme indirdi büyük depremlerle.
Gülüyorum, eğleniyorum ve korkuyorum her yağmur yağdığında.
Bilirsin, yağmurlu bir gecedeydi tüm kayıplar.
Tek kalınca pişman oluyorum son defa.

Geri dönemem affet bir kez daha.
Sadece sevebiliyorum.
Görüşürüz. 

 
Toplam blog
: 30
: 381
Kayıt tarihi
: 13.03.11
 
 

Yıllardır öğrenci, hala öğrenci... Ben öğrencilikten bıktım, öğrencilik benden bıkmadı.....