Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Sadece gözlerini hatırladığım kadın, burada mısın ?

Yoksa gelmedin mi yine ?

Bak yine gece oldu, uyuyamıyorum

Durduramıyorum gözyaşlarımı, özlüyorum

Yarın yine bekleyeceğim senin gelmeni

Hiç sıkılmadan, vazgeçmeden, umudumu yitirmeden

Sen yine gelmeyeceksin, biliyorum

Yine uyuyamayacağım gece, biliyorum

Yine akacak gözlerimden yaş, biliyorum

Neden bekliyorsun o zaman diye sormayın sakın

Artık yalnız kalmak istiyorum

Eğer beklemezsem o kadını, bir başkası geçecek yerine

Yine aynı şeyleri yaşayacağım, kaçış yok

Yine bekleyen ben olacağım en sonunda

O yüzden hiç gerek yok buna

Ben beklemeye alıştım zaten

Gelmeyecek birini beklemeyi seviyorum

Her şey açık ve net

Hiçbir bilinmezlik yok

Hani öleceğini bildiği halde yaşar ya insan

İşte ben de böyleyim

Gelmeyeceğini bildiğim halde bekliyorum

Hiç sıkılmadan, vazgeçmeden, umudumu yitirmeden

Yaşamayı sever ya insan ben de beklemeyi seviyorum

Ne zaman bitecek diye sormayın bu bekleyiş

Ne zaman öleceğimi bilmiyorum.

 
Toplam blog
: 9
: 169
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

Atışalanı Lisesinde okuyorum. Lise 4'e gidiyorum. Samsun'da doğdum. Fakat  ailem  uzun yıllar önc..