Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sadece gülümseyin

Sadece gülümseyin
 

Foto çekim: Kemal GÜNEŞ


Zor bir sabah idi benim için; ki sabahları severim……

Tıp dilinde deriz biz psikosemptomatik hastalık; tamamen onu yaşadım….Türkçe ile psikolojik durumunuzun fiziksel belirti vermesi. Elim ayağım kesik bacaklarım kımıldamıyor….İşe gidesim hiç yok….Tansiyonum düşük ve uzun süredir şişmeyen sağ kolum sızlıyor…..

Kalktım zorladım kendimi; önce kuru üzüm ve kayısı yiyip su içtim; sonra zorlayarak aşağı inip bisiklete bindim allahım yok ; gücüm yok benim bu sabah; olmuyor …….

Pedallar birer kaya çevrilmiyor; zorlayarak gittim bakkala kadar; yarı yürüyerek yarı bisiklet ile;

Gazetemi aldım eve attım ve duş; soğuk su iyi geldi biraz; sonra suratsız suratsız giyinip arabaya bindim ; ben bile kendimi sevmeyerek Sonra baktım radyo bile açmamışım; ve işyerime 1- 2 km kala kendime ‘ Dur bir Yonca ‘ dedim tamam dün çok yoğun ve yıpratıcı duygularını kırıp döken telefon konuşmaları yaşadın; gittin geldin duygu olarak; çözülemez bir yumağın içinde debelendin ve çözemedin sayılır…. Çözemediğin gibi bu başından geçen fırtınayı anlamış da değilsin.

Üstüne çok sevdiğin bir insanın sağlık sorununa dair kafanı karıştıran bir haber aldın ve kahroldun……

Sorunun esas kökeni inşallah bugün belli olacak ama dur bir Yonca BİR GÜLÜMSE….

Ve gülümsedim ; işte o anda sanki dünya, ağaçlar, gökyüzü gülümsedi; beni beklermişçesine gülümsemek için…..

Ve işime geldim bir kez daha hatırlayarak işimin özelliğini; insanla doğrudan ilgili benim işim…doktorum ben ne mutlu ki….

Diye bu satırları yazarken elim yavaşladı birden ve hissettim…..

Şu anda yaklaşık 3 saat sonra öğlen paydosunda bilgisayarın başındayım ve bütün sabahı nerede ise yarı baygın geçirmiş olarak. Kan basıncım önce 80e 40 (8e 4) sonra 90 a 40 (9a 4) olarak ve nihayet şimdi 110-60 (11-6) olabildi. Hala üşüyorum ve başım ağrıyor.

Sonuç : Bence ben kendime yaptım evet. Sorunlarımız var , doğrudur aşk acılarımız, ekonomik sıkıntılarımız var hepsi doğru ve bazen en sevdiğimiz insanlar uzakta hasta oluyor sadece dua edebiliyoruz bu da doğrudur…..

Ama var ya biz bitince hepsi bitiyor…..

O 3 saat nasıl geçti bilmiyorum ve en başa döndük yine diyorum ki: GÜLÜMSEYİN HER OLUMSUZLUĞA RAĞMEN ZOR DA OLSA ; HAYAT GÖZYAŞLARINIZI GÖRMESİN…..

Not: Sanırım daha önce yazmıştım blogu artık blog yaptım yani e günlük...:)

 
Toplam blog
: 106
: 680
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

Güneydoğu Anadolu bölgesinin Siverek  ilçesinden çıktım; üstüne Maarif Kolej eğitimi aldım ve tıp..