Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '15

 
Kategori
Deneme
 

Sadece hoş bir seda

Sadece hoş bir seda
 

 

Doğa göçe hazırlanıyor, biz de kendimizi hazırlamamız gerek bedenen ve ruhen hazır hale gelmek için ilk müjdeci günlere.
Şunun şurasında ne kaldı Mart geldi geçiyor ve Nisan'ı çağırmakta.
Takvimler uyanışa hazırlanıyor,
Ya bizler?
Etrafımızda olan bitenden ne denli etkileniyoruz?
Doğanın nadide parçası bizler bizleri var eden evrene karşı yeteri kadar anlayış sergileyebiliyor muyuz acaba?
Bu soruyu elbette önce kendime sordum.
Yıllar su gibi akıp geçtikçe, her şeyden daha fazla etkilenir olduk.
Yorgunluk mudur, yoksa yetememek midir kendimi uzak tutar oldum.
Belli ki yaşım ilerliyor,
Dile kolay yılları devirdik durduk bunca zamandır.
Şu fani dünyada ne kalıyor geriye?
Klasik olsa da söylemek istedim
SADECE HOŞ BİR SEDA
Uyanan doğayla birlikte uyanmamız dileğimle.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..