Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '21

 
Kategori
Felsefe
 

Sadece Hoşlandığım Değerli

Sevdiğim kimseler, hoşlandığım şeyler…

Ben yalnız bunlara değer veririm.

Benim değerli dediklerim değerli, sizin değerli dedikleriniz değerli değil.

Hayatı kendime göre yaşarım.

Hoşlanmadığım şeylerin de değerli olduğunu söylüyorlar hatta hoşlandığım şeylerin değersiz olduğunu.

Bayağı insanla normal insan arası bir yerdeyim, yukarısı da aşağısı da beni rahatsız eder. Yukarıda hep iyilerin aşağıda kötülerin mi olduğunu düşünüyorsunuz?

Bir şeyin iyi mi kötü mü olduğunu aklıma sormam; gözlerime, kulaklarıma, ellerime, kalbime, mideme.

Güzel benim için değerlidir, tatlı hoş; kıymetinden asaletinden bana ne.

Ben bir şeyi bir kimseyi sadece hoşuma gittiği için severim.

En yakın dostum nefis, gerçi biraz dengesiz.

Beyinsiz ve ruhsuz olmak sorun olmayabilir yeter ki yüreğin çarpsın dudakların alev alev yansın; ızgara fırında, kadayıf lokum, ben sizin dediğiniz hayatta yokum!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..