Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '16

 
Kategori
Güncel
 

Sadece iyiler yaşamayı hak eder, kötülerin dünyada yeri yok

Sadece iyiler yaşamayı hak eder, kötülerin dünyada yeri yok
 

Beni asacaksın, beni keseceksin, benimle birlikte yaşayacaksın ha; yok böyle bir şey! Yeni bir dünya düzeni kurup insanlığın yaşam felsefesini değiştirmemiz gerekir.

Ne yapacağız biz ya! Ne demek düzelir! Ne demek Allah ıslah etsin! Kötülerin bana kötülük yapıldı diye kötülük yapmaları kabul edilemez. Ve kötülerin kötülük yapmalarına sebep olanlar da kötüdür.

Biz iyilerle kötüleri ayıracağız… Tanrı bile ayırıyor, iyileri cennete, kötüleri cehenneme koyuyor. Kötüler bizim sayemizde kötü. Onların eline silahı af, sevgi, hoşgörü gibi abuk sabuk şeylerle biz veriyoruz. Kan kırmızı güle, gözyaşları sevgi ırmaklarına dönüşecek diye bizi kandıran sevgi çığırtkanları kötülerin koruyucularıdır, zulmün hesabını versinler. On yaşında mezara giren çocuğum için ben kimin yakasını tutacağım!

Kendi yediğimiz haltlardan korktuğumuz için böyleyse suçlarımızla yüzleşelim, kendimizi kurtarmak için başkalarını korumayalım. Sizin ne suçunuz olabilir ki, hepimiz mi katiliz, neden korkuyorsunuz; zira sevgiye sığınmak korkaklıktır!

Dünya, kötüler hak ettikleri karşılığı görmedikleri için böyle. Adaletin karşılığı ceza olamaz; kötüler cezalandırılmaz reddedilir;  çünkü cezanın anlamı cezan bitince tekrar suç işleyebilirsin demektir. Kötüleri bu dünyadan atalım, nereye giderlerse gitsinler. Kötülük sırtımızda çıbandır, çıbanla yaşanmaz. Ve gerektiği zaman gerektiği kadar kötü olmayanın iyiliği tartışılır.

İçimizdeki sevgi melekleri kendilerine gelecekler… Onların gözyaşlarını görerek yeryüzünde bir katil dahi cinayetinden vazgeçmiş olamaz. Almıyorum ya, bu dünyaya koymuyorum; ya onlar ya biz. Hapislerde çürürmüş, olmadı öbür dünyada cezasını çekermiş; boş versene sen!

Şunu asla unutmayınız, konuya bu şekilde bakmayanlar yanlış yolda. Nur yüzlü ermişler dervişler dünyayı iyi yapamadıktan sonra kendileri iyi olmuş neye yarar, dünya kurulalı beri sakallarından kan akıyor. Eğer onlar ermişse ben on kere ermişim. Biz de asıp kesmek için böyle konuşmuyoruz ya. Sevgiden insanlıktan bahsederek iyi olunmaz.

İnsanlığın yarısı öldürülmüş, hala sevgiden bahsediyoruz, böyle şey olur mu ya! Peki, kötü kim? Kabul edilemez bir şeyi bir kere yapsa dahi bitmiştir. Kötülük insanın insanlık kredisini bitirir. Bugüne ya da bir olaya bakarak bunları söylemiş değilim, yüzyıllar ötesinden akıp gelen kan gözlerime doluyor! Suçluların artık bundan sonra cezası kovulmak olacak. Dünyanın bir yerinde/bir ülke, bir kıtada kendileri için hazırlanmış cehennemlerinde yaşayacaklar. Yeryüzünde gerçekten iyi ve dürüst olduğuna inananlar, siz ikna olun, biz yapacağız!

Benim yaşamaya hakkım var kardeşim, bu hakkı benim elimden hiç kimse alamaz. Ben bunun için varım. Kalkar hakkım için savaşırım. Öyle kanun manun bilim adamı derviş merviş de tanımam. Bunlar boş. İnsanlığın yarısı ölmüş, dünya kan ağlıyor sizler hala bunların peşinden gidiyorsunuz! Kerim Korkut öncülüğünde, yeni dünya düzeni için, bütün insanlıkla beraber, ben de mücadeleye katılacağım!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..