Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sadece kadınlarda etkili

O değil de;

Sayfamda garip şeyler oluyor.

'Bloglarım'ı tıkladığımızda, 'Daha önceki bloglarınıza aşağıdaki kutudan blog başlığı seçerek hızlıca ulaşabilirsiniz' diyor ya... ve hemen altında da, 'Bloglarım' kutucuğu var ya hani...

İşte o kutucuğa geldiğimde bir tane bile blog'um görünmüyor. Sanki birisi gelmiş pelikan silgiyle bütün yazılarımı silmiş.

:) Ben eskiden küçükkene hep Pelikan silgi kullanırdım. Nedenini bilmiyorum babam hep ondan alırdı. :) Hala başka silgi kullanmam.

O değil de;

Yalnız bununla kalsa yine iyi...

'Yeni blog gir' sayfama ne word dosyasından ne de not defterinden kopyala yapıştır yapamıyorum. Çareyi buraya doğrudan doğruya yazmakta buldum.

O değil de vardır bir çaresi... bilenler bilmeyenlere anlatsın bizahmet.

O değil de;

ağlama yüreğim yar gelmez/gelse de artık farketmez/ha döndü dönecek ömür bitiyor/kış ortasında bahar gelmez

O değil de;

Bilgisayar kırışıklığa neden oluyormuş. Üstelik bilgisayar ayrımcı da. Sadece kadınlarda etkili oluyormuş.

Korkmayın korkmayın, arada bir tavana bakarsanız sorun kalmazmış. Eh bide arada kalkıp kendinize drink, cips, kuruyemiş, meyva, çikolata falan hazırlarsanız kısa süreliğine de olsa bilgisayar başından uzaklaşmış olursunuz. O vakit kırışmazsınız...

O değil de;

Değerli sanatçı Zeki Müren, ölümünün 14. yıl dönümünde anılmış. Ruhu şad olsun.

Öldüğü günü hatırlıyorum da tam bir faciaydı. Ödül vereceğiz diye uzun süre ayakta bekletmişlerdi. Saygısızlık örneğiydi.

Bizi bu prosedür öldürüyor...

O değil de;

Zor, zor...

O değil de;

İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..