Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Sadece kendim sevsem herkesi

Sadece kendim sevsem herkesi
 

Üzgün Eros Misali


Kimselere diyemedim. Demedim dermansız bir çile olduğunu içimde. Ama hiç kimseye. Bilmiyorum ki ne desem kendi kendime. Nasıl deli olsam çıldırma haddelerimde? Mesela bir şiir okusam yüksek sesle ama kimselere işittirmeden. Kendim imzalasam yazdığım kitaplarımı sayfa sayfa bencilvari. Sadece kendim duysam, kendim alkışlasam tasvip edilmemiş kör duygularımı. Yalnızca kendim dilesem son dileklerimi. Sadece üç hakkım olsa susmak adına, hep kendimi dinlesem her sükunetimde. Bir sussam, iki susabilsem, üç... Çok güç... Susamıyorum. Susturamıyorum zincirleme çığlıklarımı. Arka arkaya dökülsem pul gibi yollara. Serpiştirsem bedenimi avuç avuç güvercinlere. Bir niyet olsam kısmetsiz beklentilere, kısmetimi acabalarda arasam.

Sadece kendim sevsem herkesi. Beni sevmeseler de olur herhalde. Elimde yeterince sevgi var hepinizin adına kayıtlı. Her yoldaş benim yolumdan gitse, yolsuz kalmasalar fukara kondularda. Sadece benim gülüm koksa buram buram metanet bahçemde, şecaatle sıksam dikenlerini. Sadece benim elime batsa gülümün dikeni , ben katlanmasını bilirim severek ona. Kimselerinki kanamasın. Sadece benimki...

Sadece ben çıksam kahve fallarımda. Beni görsem; her neyse halim, çıksın falım dualarımda. Bir aksam, şırıl şırıl kanasam telvelerimde ve her yol üç vakitte aşka çıksa. Bulmasa beni kör çıkmazlar. Dışavurumlarım nöbetlerde kalsa sabit ve daim. Hep ben doğsam senin her sabah uyanışlarında. Ben aydınlatsam gecenin karamsar odalarını ay misali. Ben tutulsam her yıldızın kayışında senin namına. Bütün sokakları teker teker ben geride bıraksam ; bu caddeleri, koca şehri terkederek tek hamlede ben kaçsam. Hatıralarda defter defter karalasam yıllarımı. Sadece ben çıksam yanıtsız beklentilere. Bir telefonda tek çığlığın ben olsam acaba hatırlar mısın ? Yoksa beni oracıkta sallar mısın düğmüklü halatlarla. Suçum, ecelsiz ölmek midir yoksa senin dairinde ?

Ben bilemiyorum... Hiçbir fikrim yok. Nasılsa düştü kanatlarım üzgün Eros misali... Okum kırık...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..