Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Sadece Özlemek

Sadece Özlemek
 

Evet uzun bir aradan sonra yine ben geldim bugün özlemek hakkında yazmak istedim biraz.

Hepimizin bir özlediği var belki içimize attık belki sakladık belki de unuttuk sanıyoruz ama asla engelleyemediğimiz özlemlerimiz var…

Özlediğimiz var içimizde bi yerler de kimimiz ailemizi kimimiz arkadaşımızı kimimizde sevdiğimizi… Bazı özlemlerin sonunda kavuşmak vardır ve kavuşunca özlemek güzel bir hâl alır, hep kavuşma anını bekler hayaller kurarız… Peki ya sonunda kavuşmak yoksa?

Özledikçe ölür gibi oluruz o zaman özlemek yarı ölmek olur, kokusunu bakışını duruşunu özleriz ama biliriz ki özlemekle kalırız biliriz ki hiçbir zaman kavuşamayacağız ve sadece özleyeceğiz böyle özlemlerin bir çaresi bir çıkış yolu yoktur kalır içimizde.

Aradan aylar yıllar geçer özlemiyoruz sanırız ama aslında onları içimizde bir yerlere saklamışızdır öyle güzel saklarız ki biz bile bulamayız,biz bile inanırız özlemediğimize. Ama bazen durup dururken aklınıza gelir bir şeyler mesela bir şarkıda bir yemekte birisinin kokusunda…

Özledim demek isteriz sadece özledim demek ama bunu söylemek çok zordur tek kelimeyi söylemek bu kadar zor olmamalı deriz ama kabullenemesekte zordur işte. Bazen çok mücadele ederiz özlediğimize kavuşmak için ve bazen kazanırız da olur ya bazen hayat güler insana işte..

Umarım özlediğinize özlediklerinize her zaman kavuşursunuz ve kavuşmak için verdiğiniz mücadeleleri kazanırsınız…

Sayfamızı Görmek İçin Tıklayınız

 
Toplam blog
: 5
: 1037
Kayıt tarihi
: 18.02.18
 
 

Trabzon meslek yüksek okulunda bilgisayar programcılığı okuyorum ilgi alanlarım film izlemek müzi..