Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Sadece sana!

Sadece sana!
 

ınt


Bu sabah sana uyandım biliyor musun ,

Sonsuz bir rüyaya açmışken gözlerimi,

Yaşıyorum mu sandın?

Sana açtım kirpiklerimi sana kalktım,

Yüreğimden ağır ağır .

Beyaz saçlarıma gençliğimi ektim,

Bu sefer hayata değil, sana koştum…

Sadece sana …

Savurdum sana bütün hayallerimi,

Koştum ki yaş alırken sana …

Siyaha beyaza mahkum yaşlanmayalım.

Sensiz olamazdım; olamadım…

Sen bensiz anlamsız, ben sensiz kimsesiz.

Düşlerim yok , beklediğim yok!

Yalnızlığımla ben sadece…!

Kokuna hasret ölmemeliydim….

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..