Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Sadece seni sevdim

Bazı sevgilerin koskocaman yürekleri vardır, yalansız, dolansız severler, yapmacık, doğal olmayan hiç bir davranışları yoktur, şahit olsanız bile böyle bir sevgiye tanımasanız bile kahramanlarını, o sıcaklık sizin bile yüreğinizi ısıtır. İşte böyle sevgilerden vazgeçmek zordur, vazgeçilmek zorunda kalınsa bile unutulmazlar.
Olur olmaz akla geldiği zaman, farkında olmadan yüzündeki tebessümle dalıp gider insan olduğu yerden çok uzaklara. Zor rastlanan, en güzel sevgiler olduğu gibi sevmektir birini.

Ben sevgili değil, kocaman yüreğiyle bir sevda diledim.
Koynumda sarmaşık kolları değil, ben sadece seni istedim.
Her gece yastığıma sen damladın, düşlerin imkansızlığını yaşadım.
Adın değildi sevdiğim
Ben seni sadece sen diye sevdim.

Karanlık gecelerde değil, sabahlara senle, kokunla uyanmak istedim.
Seni sevmek günahsa ben günah işledi.
Vebalini yokluğunla ödedim.

 
Toplam blog
: 14
: 1643
Kayıt tarihi
: 11.04.07
 
 

Halkla ilişkiler 1. sınıf öğrencisiyim. Yeni yeni keşfettiğim blog sitelerinden en çok beğendiğim ve..