Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Sadece sevgi yeter

Bir anda açtım gözlerimi. Karanlık sessizliğin içinde adeta beni sınayan imtihandı. Bilgi köklerim zayıf olduğundan kafamda nasıl ne yapacağıma dair bir şey şekillenmemişti. Yürümeye çalıştım ama destek olmadığı için düştüm ve emeklemeye başladım. Kafam soru işaretleriyle doluydu. Yol gösterici kimse yoktu. Tabii karşımda beyaz, parıltılı ışığı görene kadar! Merak ettim ve ışığı gördüğüm anda hemen yanına gitmeye çalıştım. Işıkta çok farklı, güçlü bir enerji vardı. Gitgide yaklaşırken kendimdeki gücün arttığını, soru işaretlerinin yavaş yavaş silindiğini ve sevginin beni beslediğini hissettim. Kendimdeki cesareti topladım ve ışığa korkarak dokundum. Teninde sır gibi gizlenmiş kendimi ve umutlarımı gördüm. Şaşkınlıkla sorabildim: ’’Nedir bu güç? Dokunduğum anda içime neşeyi, bilgiyi, cesareti verdiniz. Bana destek oldunuz. İçime ’İşte bu sensin. Yapabilirsin!’ enerjisini verdiniz, mum gibi aydınlattınız.’’

''Ben öğretmenim, seni sevgi kanatlarımla korudum, bilgi hazinemle besledim, içindeki yıkılmış umut ağaçlarını yeniden canlandırdım. Karşılık beklemeden gülüşümle içini ısıttım. Sizler yarının büyükleri, bugünün fidanlarısınız. Şimdi biz aydınlatıyoruz ileride siz aydınlatacaksınız!’’

Gülümsedim öğretmenime: ’’Öğretmenim sevginizi verin bana, dünyanın denizlerinden, yurdumun bahçelerine kadar sevginizi adayın. Umut ışıkları yakın içimde, hiç sönmesin yansın bu kez! Köklerimi besleyin bilgilerinizle, o da yetmesin, kitaplarla okutun beni. Yardımcı olun bana, benim yılmama asla izin vermeyin!’’dedim.

Öğretmen demek bilginin hazinesi, şefkatin yüreği, umutların destekleyicisi, köklerinde beslendiğimiz çiçeğimizdir. Fakat bu çiçek hiç solmaz, sonsuza kadar bizi de yaşatır. Tüm bunlara karşın aslında bizden istedikleri tek bir şey vardır. O da çalışmamız. Öğretmendir ki bir ulusu cahillikten, bilgisizlikten kurtaracak, öğretmendir ki toplumu aydınlatıp ışık tutacak, şefkatini herkese dağıtacak, o dur ki hiçbir şekilde bizden karşılık beklemeyip, bir gülümsememizde kalbindeki sonsuz kapısını bize açacak olan.

Anı değerli kılan, güneş olup sizi ısıtan, kol kanat gerip koruyan öğretmenim…

Latife Senem Yüce

 
Toplam blog
: 12
: 427
Kayıt tarihi
: 29.10.10
 
 

Merhaba :) Adım Senem. 11.sınıf öğrencisiyim. Daha önce dergide yayınlanan yazılarım ve şiir ..