Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Sadece yaşamak yetmiyor

Sadece yaşamak yetmiyor
 

Alıntıdır


Yaşamım boyunca üstesinden gelmeye çalıştığım olumsuzlukların sonucu düşüncelerimi ve gerçekleri sorguladım durdum.
Diyorum ki gerçekler dünde kaldı,
Bu günün gerçekleri farklı olabilir,çoğu zamanda farklı olduğu belli olur zaten.
Bu durumda uygun gerçekleri dile getirmek gerek.
Felsefe ustası Frederich Nietzche'nin de dediği gibi''hiç bir zaman değişmeyen iki tür insan vardır ölüler ve diriler''...
Yaşayışlarımız ve düşüncelerimiz her zaman topluma bir mesaj vermeli.
Yaşarken iyi şeyler yapmak,
Geride insanlara faydalı şeyler bırakmak,
Yok olmaya karşı çaba göstermek gerekir.
İnsana ve tabiata karşı sorumluluk duymak gerek.
Çiçekten böceğe kadar her şeye karşı sorumluluk ve elbette kendime karşı sorumluluk...
Zamanın idrakine varıp hayatı israf etmemek gerek.
Herkesin iyiliğini ve huzurunu isteyip bunun için çalışmak,
Biraz kendinden vazgeçebilmek,
Zevklerini asgariye indirmek sade yaşayabilmek,
Mesela on yıllık bir arabayla mutlu olabilmek!
Gerçek ihtiyaçlarla sınırlı bir hayat yaşayabilmek,
Ahlak bizlerde ömür boyu geçerliliğini yitirmesin ki istikamet bulabilelim
Ahlak insanı daha sade bir yaşam tarzına doğru götürür ve arınma duygusu gün gün büyür.
Artık biliyorum ki
Sadece yaşamak yetmiyor.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..