Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '11

 
Kategori
Siyaset
 

Sadık bende

Sadık bende
 

BU YAZIYA, BU RESMİ NEDEN KOYDUM, BEN DE BİLMİYORUM


Başbakanın konuşmalarından, CHP ve Kılıçdaroğlu hakkında söylediklerini çıkarın, geriye ne kalıyor? Hiç. Geriye hiç kalıyor. Yani Başbakan hiç bir şey söylemiyor. Otobüslerle miting alanına taşınan kalabalık, saatler boyu, CHP ve Kılıçdaroğlu na yaplan hakaretleri ve eleştirileri alkışlıyorlar. Daha doğrusu Başbakan bunları alkışlatıyor sadık bendesine. Bunun içinde, Atatürk zamanının CHP si de var. Sadık bende, Atatürk e yapılan hakaretleri de alkışlıyor. Yalan yanlış bildiği, Dersim ayaklanmasını, sanki durup dururken, TC Devletinin yaptığı bir kıyım gibi anlatıyor. Ortada hiç bir şey yokken, TC nin ordusu gitmiş, Kürtlere kıyım uygulamış. Son 30 yıldır, Silahlı Kuvvetlerimizin PKK ile mücadelesini bile, yakında kıyım gibi anlatabilir. Tüm bu mizansen, ülkenin bölünmesine yöneliktir. 12 Haziran seçimlerinin sonucunda AKP yeniden iktidar olursa, bölünme hızlanacaktır. Başbakanın vokalistleri, CHP nin batıda aldığı yüksek oyu, parçalamanın peşindeler. Koro halinde, CHP, BDP VE iMRALI, ittifakından söz ediliyor. Oysa, o ittifak, anılanlarla, AKP arasında çoktan yapıldı. Seviçten ne yapacaklarını bilmeyen BDP liler, bu ittifakın sonucunda neler olacağını, farkında olmadan ağızlarından kaçırıyorlar. Özerklik ve Apo nun serbest bırakılması. Bu ittifakı bozacak olan tek güç CHP dir. Bunu bilen Başbakan, bu yüzden CHP ve Kılıçdaroğlu nu, bulgur ve makarnanın yerine, temcit pilavı gibi, sadık bendesine sunmaktadır. Sadık bendenin karnı bununla doyar mı, doymaz mı, bilinmez. Bu arada unutulan şey, CHP nin Güneydoğu da ve doğu da oylarını artırdığıdır. Batı da ve sahil kesimlerinde de, oylarını artıran CHP, umulmadık bir sürpriz yapabilir. 12 Haziran seçimlerinde, AKP yeniden iktidar olabilir ama, bu, güçlü bir AKP iktidarı olmayacaktır. Bu nedenle, Türkiye, önümüzdeki bir, iki yıl içerisinde, erken seçime gidebilir. Bu da, benim kehanetim olsun. Bekleyeceğiz ve göreceğiz. 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..