Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Şadiye

Şadiye
 

ve bana sensiz yaşayabileceğim bir hayat bağışla..


-  Sana gelmez vazgeç diyodun Mustafa?

* Yaşamak lazım bazen, tatmak, dokunmak, hissetmek, anlamak farklı şeyler canım; ama kartal gibi, yine "sana gelmez" sözümü savunuyorum.. O uçurumlarda, yüksek sarp kayalarda uçmayı seven, özgür bir insan. Kartal sadece semalarda uçarken bakacaksın ona ki O, o zaman daha mutlu.. Bazen sevgiler, aşklar platonik kalmalı sessizce.. Bir yaprak hışırtısı çok sessizdir ama  ağaç altında uyumak çok güzeldir. Ağaç senin asla olmaz sadece hışırtısı senin..

Bu da senin için öyle bir şey canım..
 
-  :((((
 
*  Eskiden çok güzel sakilik yapardım..Şu an konuşamam..
 
- Niye?
 
*...
 
- Neden?
 
* ......
 
- :(((
 
* Uzun konuşulacak şeyler bunlar
 
- Konuşmayalım
 
*Özür dilerim

İçinde açan sessizliği soldurduğum için,
Sende öyle güzel ve hep öyle kalsın
 
- Dokunsan ağlıycam, burnumun direği yanıyo şu an,,
 
* Ağlama! Çözüm değil göz ağlar ve kurur, yüreğe söz söylemek lazım sussun diye.

........
 
- Dokunma, o bulutların üstünde ama daima senin kalbinde olacak..

Kıyaslayıp da yalnızlığa düşme, kimle olursan onu sevme hakkın baki kalacak..

Onu da sevme hakkın,

Prangaların.

Bazen yastığının kenarında gözüne batan kıymık

Bazen uzaklardan bir ilkbahar esintisi gibi huzurlu
..
 
* Özür dilerim

Kirpiğinin kenarında yaşayan o yaş

O aşk sende öyle güzel ve hep öyle kalsın..
 
- İçten içe, gökyüzünden bana fısıldayıp "iyi ki doğdun" der mi Mustafa.. 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..