Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '20

 
Kategori
Felsefe
 

Saf mı Seversiniz Uyanık mı?

Valla ben ikisini de seviyorum. İkisi de güzel özellik, öyle de olabilirsiniz öyle de.

Ben kendim uyanık değilim, valla saf da değilim;  çünkü uyanık olacak kadar yetenekli saf olacak kadar aptal değilim. İkisinden de korumuş Allah beni, ya da mahrum etmiş diyebiliriz!

Dolaysıyla her iki karaktere de imrenirim; kandırmak da kandırılmak da hoşuma gidiyor olmalı.

Uyanık insanlar iş bitirirken saf kimselerin aval aval bakmaları hep ilgimi çekmiştir, ikisinin yerinde de olmak isterim. Ama maalesef âlem böyle sürüp giderken ben uzaktan seyrederim.

Elbette ortada suç ve mağduriyet olmamalı. İyi de uyanık nasıl uyanık olacak, yani gözleri mi açık olacak? Artı uyanık olmayanlar bu düzende hep mağdur olur.

Hayal dünyasında yaşarsanız konulara böyle bakarsınız. Bu ikisi de duruma göre olumsuz kişilik özelliği olabiliyor. Yani yapmaya çalıştığım arkasına önüne bakmadan bunlardan da bir güzellik çıkarmaya çalışmak!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..