Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '17

 
Kategori
Şiir
 

Saf Sevgi

Saf Sevgi
 

Derin uykulardaydım sanki,
Düşler ülkesinin
Huzur veren yeşilliklerinde
geziyordum....
Neşeli tutkulu
Masum bir çocuktum....
Gökyüzünün maviliklerinde
Bulutlarla,
Dans ediyordum..
Işık denizlerinde
Kayboluyordum...
Rüyamıydı,
Yoksa?
Yokluk ülkelerinde miydim,
Yada varlık alemlerinin
Ardına gizlenmiş
yokluğa erdiren...
Bir varoluş muydu,
Bu görünen....
Gölgelerimiz miydi
Noktalardan başlayan
Sürekli değişen
Bizi saf sevgilere ulaştıran
Ve...
Sonsuzluğun
Eşdeğer olduğu
Hayal alemlerinde..
İlahi yaşamların
Merkezde buluştuğu
Bir'liğe erdiği makamlar mıydı
Gerçek olan....

(Oya Demirel) 12.08.2017
 

 
Toplam blog
: 84
: 85
Kayıt tarihi
: 24.11.17
 
 

15 yıldır Norveç'te yaşayan ve Norveç'te devlete bağlı çalışan bir sağlık ve enerji şirketinin or..