Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '16

 
Kategori
Kitap
 

Saftirik

Saftirik
 

Merhaba değerli okurlar!  Şimdi sizlere bir kitabın tanıtımını yapacağım. Kitabın adı ‘’Saftirik’’. Benim sınıfımdaki herkes bu kitabın serisini okuyor. Bana da bir arkadaşım tavsiye etti. Bu seri, Greg adlı çocuğun günlüğü şeklinde. Dün dedemlerle dolaşırken bir kırtasiyeye bana kitap bakmak için girdik. Orada Saftirik serisini gördüm. Hemen içinden 9. Kitap olan ‘’Bende Bu Şans Varken ‘’ kitabını aldım. Eve geldiğimizde hemen bu kitaba başladım. Bu sabah bitirdim. Çok beğendim. Şimdi sizlere bu kitapta ne anlatıldığını yazacağım.

Yaz tatilidir. Herkes çok rahattır. Fakat birden Greg’ in annesi arabayla seyahate çıkmaya karar verir. Çıktıkları seyahatte başlarına gelmedik kalmıyor. Kötü oteller, berbat yemekler, garip bir evcil hayvan, hayal kırıklığı yaratan parklar, korkunç bir aile ve hiçbiri yetmezmiş gibi bir de hırsızlar! Greg’ in işi çok zor.

Onda bu şans varken!

Bu kitap bir günlük şeklinde. Bana göre çok güzel. Umarım siz de beğenir, alırsanız, çocuklarınız ve torunlarınız çok mutlu olurlar. 

Herkese iyi okumalar!!!!!!

 
Toplam blog
: 5
: 255
Kayıt tarihi
: 08.08.15
 
 

Merhaba, benim adım Defne. Ben 8 yaşındayım. Bu yıl 3'e geçtim. Kitap okumayı çooooook  seviyorum..