Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '08

 
Kategori
Kentleşme
 

Sağım solum mall

Sağım solum mall
 

alışveriş hastalığı


Sizin evin yanına henüz alışveriş merkezi açılmadı mı ? Aaaa olucak iş değil. Az sabredin bu yakınlarda mutlaka açılır. Mazinin semt bakkalarının sayısını geçen alışveriş merkezleri tam gaz ilerliyor. Sanki şehri istila edecekler gibi. Yakında evi barkı taşıyıp biz gideceğiz, onlar yayılacaklar sere serpe. Olacak iş değil gibi. Akın akın insan ağırlayan devasa alışveriş merkezlerinin hemen yamacına bir yenisi inşa ediliyor. Bu nasıl iş diyoruz , birbirlerinin işini engellemezler mi bunlar? Derken görkemli bir açılış yapılıyor. Bir bakıyoruz hiç etkilenmiyorlar bu durumdan. Her ikisi birden kardeş kardeş daha çok, daha daha çok müşteriye ev sahipliği yapıyorlar

Hava güzel , bahar geldi geçiyor. Bir kulak kabartalım sohbete ;

X- Canım sıkıldı, hadi bir yere gidelim.

Y- Capitol'e

X- Yok canım

Y- İstinye Park'a ... Capacity'e ?

X- Hayır ya

Y- Paran yoksa olivyum gibi birşey yapalım, outlet hem de.

X- Hava diyorum , güzel diyorum , çayır çimen , deniz kenarı diyorum.

Y- E o halde Kanyon'a gidelim. Kanyon açık havalı

X- -

İyi ki türediler , nereler gezilir unuttuk. Restoran dediğimiz içinde, sinema dediğimiz de öyle, kafe mafe aynen öyle. İçki mi içeceğiz, ruhsatlarını aldılar, Pub'ları var şimdilerde. Eve mutfak ihtiyaçları mı var, marketleri zaten içinde. Kuaförler eksik kalsa olmur mu? Spor salonu , teknoloji dükkanı vesaire vesaire. Konser mi , konser, sanatçı , imza günü , kutlama dedim ya aynı yerde . Başka yere gitmeye gerek kalmadı haliyle.

Bizim dışımızdaki ülkelerde muadillerinin sayısına bakınca ne yapıyor orada yaşayan insanlar diye düşün düşün kahroldum. Avusturya'da 6 tane , İngiltere'nin tamamında 22 tane ( sadece İstanbul'da 5 katı fazlası var ) Milan'da 6 , Roma'da 7 tane. Atina'da 2 tane. Vaahhh vahh Atina'nın haline,

Çok konforlu ülkeyiz velhasıl. Helal olsun bizlere...

 
Toplam blog
: 60
: 1208
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..