Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '14

 
Kategori
Güncel
 

Sağır sultanın kulak tıkayıcıları!

Söylenecek sözler, yazılacak cümleler insanın içinde patlıyor; yani “yazsan ne olur yazmasan ne” durumları…

Benim bildiğimi sen de biliyorsun, öteki de… Tüm Türkiye’yi geçtim, dünya biliyor arkadaş; duymayan sağır sultan kalmış ki sultan da sağırlığından değil haa, işine gelmediğinden duymuyor!

Tebaası da sultan gibi işitmiyor! Onların büyük bölümünün sağır ve kör olduklarını varsayıyorum, bir diğer bölümünü de “işine gelenler” oluşturuyor.

Ehh, haliyle onlar da sağır sultanın kulak tıkayıcıları…

******

Asgari ücret diye belirlenen ücretle sen 30 gün her türlü olumsuz şartlarda çalıştırıl, aldığın maaş bir ev kirası, hadi bir de elektrik-su masrafını karşılasın; milyon dolarlar havuzlara konsun!

17 Aralık ile başlayan soruşturma neredeyse soruşturmayı başlatanı “vatan haini” diye içeri atacak vaziyete gelmiş; bu ülkeye ödediğimiz yüksek orandaki vergiler, en pahalı petrolün tüketimi sonucu elde edilen gelirler, efendime söyleyeyim, en pahalı interneti kullanırken kazandırdığımız paralar nerede?

Yazmaktan ben sıkıldım, hükümet Suriyelilere ille de Türk halkından daha fazla kol kanat germekte ısrarlı!

Türk halkından sakınılan yardım fonları Suriyelilere akarken, eğitimleri konusunda ayrımcılık yapılırken, olmadı üstüne üstlük harç masraflarından da muaf tutulurken biri de çıkıp da “Neden ayrımcılık yapıyorsunuz?“ diiye sorsa ya!

Sormuyor arkadaş, sormuyor!

Sormayanların çocuklarının eğitim sorunları, beslenme sorunları yok demek ki; demek ki gelir düzeyleri gayet iyi…

Mesela bir yumurtanın fiyatı, en ucuz, elli kuruş olmuş, peynirin kilosu 20-35 arasındaysa; etin kilosu 40 lirayı bulmuş, kuru fasulye 15 liraya dayanmışsa ve hala halinden memnun ve mesut olanlar varsa bu ülkede onlara ne asgari ücretten ne de emeklilerin halinden dem vurabiliriz!

Kendinden başkasını düşünmedikleri için de suçlayamayız!

Benim anlayamadığım bu ülke ne zaman zengin oldu ve bizim niye haberimiz yok?

Madem bilmem ne kadar dolarlık gelir düzeyimiz var kişi başına düşen neden tek bir yumurtanın fiyatını biliyorum?

Haa, bir de anlayamadığım şu var: Madem çok varlıklısın, hem de fazlasıyla dini bütün, niye etrafındaki kişiler aç?

Kutsal kitap paylaşmayı, yardımlaşmayı öğretemedi mi yoksa sana hala? (Şey, etrafındakiler derken halktan söz ediyordum, müteahhit takımından, kalantorlardan falan değil…)

******

Ortalık ayağa kalktı, iki ay içinde sütliman oldu arkadaş!

Masum Gezi olayları bile daha uzun sürdü! Ki, hala da hınçları alınamadı!...

Şaşkınlıkla izledik savcıların, yargıçların, emniyet müdürlerinin ve dahi polislerin tırpanlandığını; eğitime geldi sıra, huu amca, heyy teyze sıra senin oğlana, kıza, damada gelene dek susacak mısın?

******

Gözümüzün içine baka-baka AK’lanıyorlar ya, haber doğruysa yurt dışı çıkış yasakları ve malları üzerlerindeki tedbir “Ortada delil oluşturacak yeterli veri olmadığından dolayı” kaldırılmış.

Vallaha buna Kadir İnanır bile inanmaz ama belli ki inanacaklarına inandıkları bir güruh var! İnanmayanların yolu da” Silivri’ye kadar!” diye düşünüyorlar, sanırım…

******

Böyle bir suçtan böyle kolayca sıyrılmayı başaran liderler konusunda başbakanımız ve hükümetimiz birinciliği hak ederken destek verenler de literatüre ne diye girerler, bilemedim şimdi!

 

Http//twitter.com/Gulgunkaraoglu

gulgun_2006@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..