Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

Sağır sultanlara duyurulur

İstanbul'daki Türk, Çerkez, Laz v.b ile Diyarbakır , Batman v.b yaşayan Kürtlerin hak ve özgürlüklerinde farklılık var mı?Peki ünitel devletten fedoral devlet kurulamaz biliyor muyuz? Yugoslavya'nın özerk bölgelerinin varlığı hep vardı bir diğeri ötekine gidemezdi bile ya biz de bir bütün halindeyiz Diyarbakır'lı Mersin'de, Mersin'li İstanbul'da...

Şimdi de laik azınlık kavramı çıkardılar , biz ulusuz kardeşim ulus. Sağır sultanlara duyrulur.

Seçim bitti.Ulusal bütünlüğümüze açık saldırı...

Atatürk ilke ve İnkılablarını anayasadan kaldıralım diyen daha yemin etmemiş taze milletvekil var ben çok merak ediyorum o yemini nasıl edecek?

ÜSKÜL'ÜN YAZISINDAN ... BU NEDEMEKTİR? BU SÖYLEVİ ÜSKÜL'ÜN AĞZINDAN BUGÜNE KADAR DUYDUNUZ MU? SIRTINDAN BIÇAKLANMAK

SİLKİN EY CHP! ÇÖZÜMLE SORUNLARINI YOKSA SAVUNACAĞIN BİR ŞEY BIRAKMAYACAKLAR SANA.

''Uluslar egemenliklerini geçici bile olsa bırakacağı meclislere dahi fazla inanmamalı ve güvenmemelidir.Çünkü meclisler bile despotluk yapabilir ve bu despotluk bireysel despotluktan daha tehlikeli olabilir.meclislerin öyle kararları olabilirki bu kararlar ulusun yaşamına giderilmesi olanaklı olmayan zararlar verebilir.'' M.K.ATATÜRK Eskişehir-İzmit konuşmaları kaynak yayınları.sf.67

Pkk propagandasından hapiste olan ve milletvekili seçildiği için hapisten çıkarılan da var. Hani demokrasi yoktu, hani insan hakları yoktu?Biz adamı hapisten çıkarıyoruz heyt! Benim anlamadığım bu kadar hukuk fakültesi mezunu koca koca proflar bunun etikliğini ve doğruluğunu tartışmıyorlar, bir tek hukuk mezunu sayın Kanatoğlu mu?

Gözlerim kançanağına döndü; balkonuma çıktığımda gecenin kör karanlığında bir çok pencereden ışıklar görüyorum ve biliyorum ki o evlerde de benim gibi ülkesi ve ulusunun geleceğinden korkan kan çanağına dönmüş gözler, ama cesur yürekler var. Bunun olması da umut veriyor...

Şehitlerimizin kanı bayrağım asıyorum seni, affet! seçim sonu kızgındım halka seni indirdim balkonumdan. Ama artık o insanlara da kızamıyorum. Demokrasi onlar için yol, su, elektrik, aş, iş...Vermedi güvenceyi, hizmeti muhalefet.

Attık sağı-solu hepimiz vatan ve ulus korumasında doğmamış bebelerimizin geleceğinin teminatı korumasındayız.

Vatanın bağrına düşman dayamış hançerini..

Yok mudur kurtaracak baht-ı kara maderini..

Namık Kemal

Vatanın bağrına düşman dayaSIN hançerini..

BULUNUR kurtaracak baht-ı kara maderini..
Mustafa Kemal
Cumhuriyet mitingleri bitti mi
Soruyorum ?
Havlu mu attık? Yanlışlar hep yanlış mı kalacak?
Saygılarımla

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..