Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Sağlığımız için basit bir önlem

Sağlığımız için basit bir önlem
 

Sağlığımızla ilgili basit bir önlemden söz etmek istedim sizlere: Uzun yıllar hep dişlerimle ilgili sıkıntılar yaşadım, düzenli diş hekimi ziyaretleri, düzenli diş fırçalama ve diş ipi kullanma ile kendimi daha iyi hissedebiliyorum. İçinizde diş ipi kullanmayan varsa hadi bakalım deneyin fiyatları biraz pahalı ama uzun süre kullanılabiliyor.

Diş ipi kullanımı: Diş fırçasının ulaşamadığı alanlarda dişler arasındaki ve dişetinin altındaki artıkları temizlemek için kullanılır. Bu alışkanlığa sahip değilseniz başlamak için geç kalmış sayılmazsınız.

Diş ipi kullanırken şu noktalara dikkat etmelisiniz: İlk kullanımda kolay kullanım amacıyla mumlu diş ipleri tercih edilir. Ayrıca florlu diş ipleri de tercih edilebilir.

Diş ipi her iki elimizin işaret parmağına dolanarak ve baş parmağımızın yardımıyla kullanılır.

Diş ipini dişlerinizin arasından yavaş hareketlerle ve kontrollü olarak geçirin. Dişetini yaralayacak sert ve ani hareketlerden kaçınmalısınız.

Dişin üzerinde ipi, c harfi çizecek şekilde ileri-geri yukarı-aşağı hareket ettirerek ara yüzü temizleyebilirsiniz.

Kaynak:http://www.hekimim.com/merak_ettikleriniz/fircalama/fircalama.htm

Resim: http://www.bebekkokusu.com/news/articlefiles/648-firca5.jpg

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..