Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sağlık gibisi yok..

Sağlık gibisi yok..
 

Geçen haftam ne kadarda kötü geçti bir bilseniz. Güyya sağlık olsun dedim, işyerinde hareket az, malum bilgisayar başındayım spora başlamaya karar verdim. 3.derste stop bacağımdan sakatlandım. Aerobik ve step bir arada.Tabi birde fitnees. Kilo problemim yok ya sadece spor olsun diye.

Bende başladı bacak ağrısı dizle bilek arasında.Üzerine basamıyorum doğal olarak. Doktora gittim. Kas kasılması dedi işin yoksa kası gevşet. Tam 4 gün rapor aman ne güzel evde yan gel yat. Ne kadar sevinmiştim ilk başta.İşten kaytaracam ya. Bu arada birde soğuk algınlığı üzerine.

İlk günden başladı bende sıkıntılar.Elimde bir tv kumandası o kanal senin bu kanal benim gez dur. Hele sabahları neler var neler.. Şu meşhur kadın programları. Bak bak bitmez. Neyse öğlen oldu arada bacak masajımı yapıyorum ilaç falan. Akşama doğru bende yine sıkıntılar. Ne seyredeceksin yok ki bişey televizyonda. Elimde gezdirdiğim 3-4 günlük bir kitabım vardı yarıdan fazlası okunmak için bekliyordu. 1 günde bitirmişim. Hep derdim kendi kendime kitap okumak bir sanattır diye. Gördüm ki sanata da vakit ayırmak gerekiyormuş. Neyse Danielle Steel’ in Özel Dokunuşlar adlı kitabı. Ben beğendim. Okuyamayanlara okumanızı tavsiye ederim.

1. gün bitti nihayetinde, daha 3 gün var geride. Uyku hayatta uyuyamam gündüzleri. İlaçla falan belki 1 saat. Aman Allahım dedim; Sana şükürler olsun sağlık gibisi yok, iş gibisi yok. Hastayken izinli olmak kötü, bir yere çıkamıyorsun, otursan oturamıyorsun. Gerçekten hastalığı nedeniyle sürekli evde olan yada bir yere bağlı kalan insanlara Allah güç veriyor. Onlarda yaşama sevincini görüyorum zaman zaman. Demek ki çekebileceğimiz keder veriyor Allah. Sağlığın ve zamanın değerini bir kez daha anladım.

Bu gün işime başladım ve dört elle sarıldım. Benim hatammıydı yoksa hocanın hatasımıydı bilemem ama dikkatli olmak kaydıyla tabi spora da devam edeceğim bu arada. Herkeze sağlık dolu günler dileğimle….

 
Toplam blog
: 82
: 1963
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Müzik ve amatör fotoğrafçılıkla ilgileniyorum. Yazma isteği içimde vardı. Mutlaka bir gün düşünce..