Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '13

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Sağlık için yürüyün

Sağlık için yürüyün
 

Sağlık İçin Yürüyün


- Ayaklarım şişiyordu.

- Baldırlarımda ağrı oluyordu.

- Ayak tabanlarım sabahları yanıyordu.

- Kabızlık vardı.

- Zaman zaman hemoroid kanamaları oluyordu.

- Ellerimde uyuşma belirtileri başlamıştı.

- Geceleri aşırı terliyordum.

- Tansiyonum yüksekti (16-12).

- Açlık şekerim 140-150 oluyordu.

- Bedenim su tutuyordu (ödem)

- Az su içiyordum.

- Çabuk dermansızlaşıyordum.

Tüm bu dertlerden 6 ayda kurtuldum. Eylül 2013'te otomobilimi sattım. Her yere yürüyerek ya da toplu taşıma araçlarıyla gittim. Günde 1-2 saat yürümüş oldum.  Yani ortalama 10 km. 5 ayda yaklaşık 1500 km.

Bu sayede huzura kavuştum.

Herkese tavsiye ederim.

 

www.aliozdemir.net

KKTC

 

 

 

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..