Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '08

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Sağlık olsun...

Sağlık olsun...
 

İnsanın oturup söyle eski günlerine demir attığında, yüzünde oluşan gülümsemeyle çocukluğu yâd ettiği günlerden birinde yine çocukluğumu yaşıyorum. Herkesin ağaç tepelerinde geçen çocukluğu benim için hep korku olmuştu. Aslına öyle yetiştirilmemiştim ama düşme korkusu hep uzat tuttu beni o ağaçlardan. Hatta hiç unutmam bir dut ağacının tepesinde iştahlı iştahlı dutları tüketen kuzenime inat ben de yarım saat çabaladıktan sonra çıkıvermiştim 2 metreyi bulmayan ağaca. Çocukluğumun tadını karnım ağrıyana kadar dut yiyerek çıkarmıştım. İşin kötü kısmı işte orada başlamıştı. Ağaca çıkmak kadar kolay olmamıştı inişim. Saatlerce rüzgârla düşmeyi bekleyen yapraklar gibi asılı kalmıştım o ağaçta. Evet korkaktım. Düşmekten, yaralanmaktan, canımın acımasından hep korkarak geçti çocukluğum, öyle ki bisiklete binmeyi bile ancak 10 yaşımda zor zahmet ayaklarımın sıkıca yere basabildiği bir bisiklette öğrendim. Hala yanımdan hızla bir araba geçtiğinde bisiklet üzerindeysem yüreğim ağzıma gelir.

İnsan hayatının en değerli hazinesidir sağlık. Bu konuda biraz babama çekmişim, evham perdesi hep üzerime sıkıca örtülü. Biliyorum benimki biraz fazla ama kim korkmaz ki sağlığını yitirmekten?

Bu gün gözyaşlarım tanımadığım biri için aktı. Hayatının baharında o hiç sevmediğim kadın programlarını kıskandıracak kadar acı bir öyküyle. Düğüm düğüm oldu hıçkırıklarım. Her bir hücrem tepki gösterdi dönüşü olmayan bu yola. Oysa zaman içerisinde her şeye alışıyor insan. Terk edilişlere, kaybedişlere, özlemlere ama alışılamayacak ne kadar çok şey var ki.

Başka birine üzülebiliyorsunuz hatta ağlayabiliyorsunuz bile ama 1 saat bilemedin 1 gün sonra unutuluveriyor. İnsan ateş içine düşmedikçe cayır cayır yanmıyor. Yanıp yanıp küle dönmüyor.

Sevgili kardeşimin ameliyat eşiğinde oluşu, belki de senelerdir beklediğimiz bir olayın bu gün gündeme gelişi biraz daha hassas kıldı beni ama hani derler ya “beterin beteri vardır” bunu ispat etmek ister gibi yüreğimi daha çok acıttı kulaklarımın şahitlik ettiği şeyler.

Bugün bütün saflığımla, bütün kalbimle diliyorum ki, her acıya katlanan yüreğimiz böyle acıları hiç tatmasın. Yakınımızda, canımızdan bir parça olan herkese rabbim sağlıklar ve uzun ömürler versin. Versin ki yaşamımızın bir parça daha anlamı olsun…


Fotoğraf : Anadolu sigorta...

 
Toplam blog
: 46
: 1674
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

Şu an özel bir şirkette, grafiker olarak çalışmaktayım, geçmişte hikaye denemeleri ile başladığım ya..