Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '14

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Sağlık turizminde neden başarısısız? 2

Sağlık turizminde neden başarısısız? 2
 

sağlık turizmi, tedavi, hastane, devlet, politika


Sağlık turizminin dünyadaki rakamlara ulaşan bazı kişiler , "çok tatlı para var bu işte abii" diyerek  işe atlıyor.Bu iş uzun soluklu bir iş herkese yetecek kazanç var elbet. 

Sağlık turizmi için Doktorlar ben sağlıkçıyım yaparım modunda giriyor. Turizmciler ise bu iş benim işim modunda ancak olay ap ayrı bir olay. Dogru kişiyi bulmak ve ikna edip türkiyeye getirmek ne doktorların, ne turizmcilerin işi.  Ben bir uçak dolusu estetik veya saç ekimi için gelecek hastayı bir uçağa doldurup Türkiyeye getirebilecek kapasitede doktor, hastane veya turzimci seyahat acentası tanımıyorum. 

Birde şu yanılgı var. 

1-Benim yurtdışında tanıdığım var elinde davul&tellal bağıracak duyduk duymadık demeyin Türkiyede sağlık Turizmi var. Gelin ey ahali sizi tedavi edelim diye bagırtırım. 

2) Yurtdışı gezi, organizasyon ve fuarları gezip oralarda tanıtımın dibine vurup acentalarla anlaşacağım ve müşteri oluk oluk akacak. 

3) Sigorta şirketleri ile anlaşacağız ve onlar Türkiyede tedavi önerecekler aksi halde ilave para ödeyeceklerini söyleyecekler.  Bu ilgili ülke ve ilgili ülke sigortaları için itibar kaybıdır. 

4) Ben yurtdışında saglık sektöründe çalışan bir kızla tanıştım abi. Bizim kız bize deli gibi hasta gönderecek. 

5)IT ve Bilgisayar teknolojilerine para akıtcaz. İnsanlar sağlık, tedavi yazdığında robot yazılımlarımız hemen ilgili kişinin sayfasında ilan çıkartacak.

6) Facebooka ilan verecem , 100.000 kişiye ulaşcam onlarda 100 tanesi gelse yeter. 

 

Bu ve buna benzer pekçok nedenden ötürü sağlık turizminin başında politikcılar ve danışmanların yanlış uygulamalarından ötürü bu karşı ve fırsat barındırıan alan itibar kaybına ugradı. Ugramaya devam ediyor. Kendi kendini bitirme eğiliminde. 





 

 
Toplam blog
: 77
: 707
Kayıt tarihi
: 03.07.08
 
 

37 yaşındayım, yüksek lisans mezunuyum. ve girişimciyim. İngilizcem iyi sayılır. Gıda ve perakend..