Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '18

 
Kategori
Beslenme
 

Sağlık Uyarıları Başta Ekmek Meyve Olmak Üzere Bazı Ürünlerin Üretim ve Satışını Etkiliyor Olabilir

Sağlık Uyarıları Başta Ekmek Meyve Olmak Üzere Bazı Ürünlerin Üretim ve Satışını Etkiliyor Olabilir
 

Ben ekmek yemiyorum mesela, meyve de; önceden yiyordum.

Bizim gibilerin toplam içindeki oranı ne kadardır bilmiyorum.

Ayrıca azaltanlar, az yiyenler de var.

Başta ekmek ve meyve olmak üzere bazı ürünlerin sağlık uyarıları üretim ve satışını söylediğimiz gibi bir azalma olup olmadığı araştırılmalı.

Bir de bu konu magazin konusu yapılarak sulandırılıyor. Ekonomimiz ve özellikle tarımımız etkilenebilir, yani ciddi bir konu.

Ve bu sadece ülkemizin konusu değil, dünya böyle. Gerçi çoğu ülkede ekmek zaten pek fazla tüketilmiyordu ama meyve için aynı şeyi söyleyemeyiz.

Hoşumuza gitmeyecek ama böyle ürünlerle ilgili sağlık endişeleri dile getiriliyor.

Canan Karatay’ın tahıl ile ilgili düşüncelerine katılıyorum ama tahıl yemezsek et yiyeceğiz ve ben de hayvanların kesilmesine karşıyım, yani iki arada bir derede kaldım.

Çaresiz sağlıksız da olsa hayvanlar kesilmesin ben tek ot yiyim. Etin doğru olduğunu düşünüyorum ama et yemeye bu nedenle karşıyım.

Doğrusu biz insanların yiyeceği yiyecek yok gibi. Ben şöyle düşünüyorum et dışında yediklerimizden yeni yiyecek türleri yaratmamız gerekiyor galiba.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..