Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '12

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Sağlıkla verilen sınavlar bence en ağır olanı değil mi? Ya sizce?

Sağlıkla verilen sınavlar bence en ağır olanı değil mi? Ya sizce?
 

Umutların aydınlığına kara bulutların gölgesi vurdu.


Bugün aylardan hüzün, günlerden göz yaşı...Yıllardır bitip tükenmeyen hayat sınavına bir yenisi daha eklendi ve ben yine yeşil elbiseliler tarafından  kesilip biçildim. Tanrı her kulunu bu dünyada değişik sınavlardan geçirirmiş.Beni de hastalıklarla sınadı.

Kısa süre önce geçirdiğim operasyon yaştan mı yoksa yaşananlardan mı bilinmez ama bu sefer bana ağır geldi. Umutlarım ve kendime güvenim yine kayıplarda...İyileşme sürecimi hızlandırmak adına verdiğim savaş galibiyete değil mağlubiyete doğru yol almakta.

Her gün içimde yeşertmeye çalıştığım umutlarım gün batımı ile birlikte karanlığa gömülmekte. Her sabah bir öncesinden daha yorgun ve beni aşağıya çekmekte...

Günlerdir görülen rüyalarımın yorumunu bile yapmaktan korkar oldum. Bitmeyen ağrılar veya sonra ne olacak soruları beynimin içinde karanlık bir çukur..

Yılların bedenimde ve ruhumda bıraktığı yorgun izler,su gibi akıp giden düşlerim...

Gerçeğim hangisi? yaşadıklarım mı yoksa nasıl yaşanacağını bilmediğim geleceğim mi?

Yorgunum yıllar; yaşadıklarımdan ve yitip giden yıllarımın izlerinden yorgunum.....
 

 
Toplam blog
: 49
: 707
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

İnzivalarda ve isyanlardayım...Yaşanmış tüm olumsuzluklara rağmen hayata yenik düşmeyen, her töke..