Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '21

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Sağlıklı Sabah Yürüyüşleri

Sabahın erken saatlerinde yapılan yürüyüşler sağlığımız yönünden çok önemlidir. Ramazan bayram sonrası sabah yürüyüşlerine başladım. Bu yıl bahar gelmeden geçti. Bembeyaz papatyalar  havaların ısınması ile kurumaya başlamış.

Dün Steps ölçerimi belime taktım takribi 2 saat yürüdüm.

Gidiş dönüş 2902 adım atmışım, 2,76 km. yürümüş ve 70 kalori yakmışım. Keşke her gün yapabilsem ama olmuyor. Bel omurlarında geçirdiğim ameliyat nedeniyle ayak taraklarım şişiyor, bu da yürümemi engelliyor.

Ama gün aşırı bu sabah sporlarını yapmak istiyorum.

Bütün okurlarıma sağlıklı günler diliyorum.

Abdurrahman Balcılar

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..