Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '12

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Sağlıklı zayıflamada online kilo kontrolü devri

Sağlıklı zayıflamada online kilo kontrolü devri
 

Bilgisayar Başında Zayıflama


Kendimden çok iyi biliyorum, ne zaman beğendiğim bir kıyafetin içine giremesem ya da ne zaman es kaza tartıya çıksam muhakkak zayıflamaya karar veririm. Bu da genelde pazartesi günü başlar, sonrasında “bu böyle olmuyor bir diyetisyene gitmem gerek” der ertelerim. Tabii ki bu proje de işten güçten bir türlü vakit bulamamak, diyetisyenlerin pahalı vizite ücretleri vs bahaneleri ile ileri bir tarihe ertelenir. Spor deseniz ona zaten vakit bulunamaz, vakit bulunsa nakit bulunamaz! İşte böyle böyle o kıyafetlerin içerisinde ya hiç girilemez ya da zar zor verilen 3-5 kilo hemen geri alındığı için gardropta yeni bir butik açacak kıyafet birikir.

İşte benim gibi aynı dertten mustarip bir arkadaşımdan geçen gün bir email aldım. Ertelemelerim için bahanelerimi en yakından bildiği için demiş ki “hadi bakalım bu sefer ne bahane bulacaksın?” ve bir adres göndermiş, Online Kilo Kontrolü!

Hoppala, her şeyin online versiyonu var da zayıflama nasıl online oluyormuş diye düşüne düşüne tıkladım linke! Uzman Diyetisyen Gökmen Gök diye bir doktor tarafından hazırlanmış bir site. Okudukça ikna oldum, bir de 15 gün para iade garantisi varmış, bir diyetisyen vizitesinden de ucuz diye düşünüp üye oldum. Üye olur olmaz bana 2 tane form gönderdiler. O formları doldurup geri gönderdim. Sonra üye sayfasından benim yaşam tarzıma özel bir diyet listesi yaptık. İlginç bir sistem, diyetisyen ile videokonferans yapabiliyorsun, yaşam koçu var, psikolojik destek var. Kısacası diyetisyene gitseniz ne yapacaksanız onlar üyeler için var.

Sağlıklı zayıflamak için sadece diyet listesi yetmiyor tabii. Hiçbir şekilde kaçamamam için bir de videolu egzersiz programları koymuşlar iyi mi! Tabii şimdi hiçbir bahanem kalmadı. Yorgun argın işten geldikten sonra şimdilik (henüz bir bahane yaratamadığım için) açıyorum üye sayfamı geçiyorum bilgisayarın karşısına. Daha sadece yarım kilo verebildim. Diyet beni pek zorlamıyor. Egzersizler de kolay. Şimdi kızlar bekliyorlar eğer ben istediğim kiloları verebilirsem hepsi üye olacaklarmış.

Bu olay bana kalırsa en çok diyetisyene gitmeye ve spor salonlarına vakit ayıramayan ya da maddi olarak imkanı olmayanlara yarayacak ve artık kaçacak bahaneler de üretemeyecekler, benim gibi! Kendine diyet yapmak zaten sağlıklı bir şey değil, en azından diyetisyen kontrolünde hem de cüzi bir ücretle zayıflamak için ilginç bir alternatif olmuş. .

 
Toplam blog
: 32
: 27118
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

“Le Bruyere, bir yerlerde, ‘yalnız olmamak gibi büyük bir mutsuzluk!’ der. Kendi kendilerine katl..